سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

 

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

 

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

 

دانشگاه آرکانزاسUniversity of Arkansas) یکی از دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا بوده و در آرکانزاس واقع است. این دانشگاه در شهر کوچک فیتویل واقع گردیده، هجده هزار دانشجو داشته و در چهل و پنج رشته تحصیلی مدارج دکترا ارائه می‌دهد.

 

 

معرفی اجمالی

 

دانشگاه آرکانزاس به خاطر رنکینگ بالا در رشته‌های اختلالات ارتباطی، نوشتن خلاق، تاریخ، حقوق (به ویژه حقوق کشاورزی)، و برنامه‌های مطالعات خاورمیانه شناخته شده‌است.

محوطه دانشگاه شامل ۳۷۸ ساختمان است که در ۵۱۲ هکتار (۲٫۰۷ کیلومتر مربع) زمین در فایتویل، آرکانزاس پخش شده‌است. برخی از معماری‌های شناخته شده در دانشگاه شامل Old Main، اولین ساختمان علمی دائمی ساخته شده‌است. برنامه‌های دانشگاهی بیش از ۲۰۰ برنامه است. ثبت نام برای ترم پاییز ۲۰۱۹ ۲۷٬۵۵۹ بود. نسبت دانشجویان به اساتید تقریباً ۱۹: ۱ است. این دانشگاه در ردیف «R1:

 

دانشگاه‌های دکترا – فعالیت تحقیقاتی بسیار بالا» طبقه‌بندی شده‌است و کل هزینه‌های آن ۱۷۵٫۵ میلیون دلار در سال مالی ۲۰۱۸ است.

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

تاریخچه

دانشگاه آرکانزاس در سال ۱۸۷۱ در محل مزرعه ای در بالای تپه که مشرف به کوه‌های Ozark بود، تأسیس شد و به آن لقب “The Hill” را داد.

این دانشگاه تحت قانون کالج‌های موریل لند-گرانت از سال ۱۸۶۲ تأسیس شد. بنیانگذار دانشگاه همچنین در قانون اساسی آرکانزاس در سال ۱۸۶۸ مقرر داشت که مجمع عمومی «تأسیس و نگهداری یک دانشگاه ایالتی» را برآورده می‌کند.[۸] پیشنهادات از شهرها و شهرستانهای ایالتی موقعیت دانشگاه را تعیین می‌کرد. شهروندان فایتویل و واشینگتن. تعهد ۱۳۰٬۰۰۰ دلار برای تأمین دانشگاه، مبلغی که بیشتر از پیشنهادات دیگر ثابت شد. این در پاسخ به مسابقه ایجاد شده توسط قانون ارگانیک مجمع عمومی آرکانزاس در سال ۱۸۷۱ بود که «مکان، سازماندهی و نگهداری دانشگاه صنعتی آرکانزاس را با یک بخش عادی [یعنی آموزش معلمان] در آن» فراهم می‌کرد. کلاسها از ۲۲ ژانویه ۱۸۷۲ شروع شد.

 

 

افراد برجسته در تاریخ آفریقا و آفریقای آمریکایی در دانشگاه :

دکتر گوردون دانیل مورگان – دانش آموخته و یکی از اولین اساتید سیاه پوست در دانشگاه آرکانزاس ، و برای تدریس جامعه شناسی استخدام شد 

دکتر مارگارت کلارک – یکی از اولین استادان سیاه پوست در دانشگاه آرکانزاس ، و برای آموزش زبان های جهان استخدام شد 

دکتر جرالد جردن – در دانشکده روزنامه نگاری و رسانه دانشگاه آرکانزاس حضور یافت و نماینده فعلی دانشکده و دو و میدانی دانشگاه در NCAA و SEC است 

دکتر کری بانتون ، دکتر براندون جکسون ، دکتر دکتر بنیامین فاگان والاندرا – اولین گروه از اعضای هیئت علمی مشترک برنامه AAST 

مدیران برنامه مطالعات آفریقایی و آمریکایی آفریقایی :

2004 – 2012 دکتر چارلز رابینسون
2012 – 2015 دکتر کالوین وایت
2015 – 2017 (موقت) دکتر پرل داو و دکتر یوت مورفی-اربی
2017 – 2020 دکتر والاندرا
2020 – دکتر فعلی کری بانتون 

مطلب مرتبط :  ورزشگاه سانتیاگو برنابئو | 20 میشم

 

 

 

نقشه‌های ساختمان اصلی دانشگاهی

Old Main، یک ساختمان آجری ساخته شده در سبک امپراتوری دوم، در سال ۱۸۷۵ تکمیل شد، ساختمان اصلی آموزشی و اداری بود. در فهرست ثبت ملی اماکن تاریخی ثبت شده‌است. طراحی آن بر اساس نقشه‌های ساختمان اصلی دانشگاهی در دانشگاه ایلینوی بود که از آن زمان تخریب شده‌است. با این وجود ساعت و برج‌های ناقوس در آرکانزاس روشن بودند. برج بلندتر شمالی برج ناقوس، و برج کوتاه جنوبی برج ساعت است.

 

یک افسانه برای سوئیچ برج این است که برج بلندتر به منظور یادآوری پیروزی اتحادیه در طول جنگ داخلی در شمال قرار گرفت. افسانه دوم این است که پیمانکار پس از خوردن مقدار زیادی نوشیدنی، به‌طور تصادفی نقشه‌های برج را عوض کرد. اگرچه برج جنوبی با صفحه‌های ساعت طراحی شده بود، اما تا اکتبر ۲۰۰۵ ساعت کار نمی‌کرد. برج ناقوس همیشه دارای نوعی زنگ صدا بوده‌است، در ابتدا زنگی که داوطلبان دانشجویی هر ساعت به صدا درمی‌آوردند. زنگ‌های الکترونیکی در سال ۱۹۵۹ نصب شد.

 

 

 

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

ساختمان قدیمی دانشگاه

ساخت و ساز Old Main در سال ۱۸۷۳ آغاز شد و در سال ۱۸۷۵ به سبک معماری دوم امپراتوری به پایان رسید. Old Main که با آجر و ماسه سنگ محلی ساخته شده‌است، به عنوان نماد دانشگاه عمل می‌کند. این ساختمان علی‌رغم حذف پیشنهادی در طرح جامع ۱۹۲۵ از معماران Jamieson و Spearl، در دانشگاه باقی مانده‌است. این طرح شامل تخریب تمام ساختمان‌های موجود در محوطه دانشگاه و بازسازی به سبک کلاسیک گوتیک بود.

 

چندین ساختمان به این سبک در نزدیکی هسته دانشگاه ساخته شده‌اند، از جمله سالن Vol Walker، سالن مهندسی، ساختمان شیمی، ساختمان کشاورزی و ساختمان اقتصاد خانگی. بودجه این طرح تمام شد و هرگز به اتمام نرسید و منجر به آرایش ساختمان‌ها تا حدودی بعد از دهه ۱۹۳۰ شد.

 

 

 

بودجه و حمایت‌های مالی

 

گسترده‌ترین تجهیزات مرتب‌سازی خودکار نامه الکترونیکی در جهان – Wide Area Bar Code Reader – توسط کالج مهندسی دانشگاه آرکانزاس ساخته شده‌است. کمک ۵۰٬۰۰۰ دلاری خدمات پستی ایالات متحده (USPS) به پروفسور دوایت اف میکس و جی. باس در سال ۱۹۸۹ تلاش تحقیق و توسعه را آغاز کرد.

 

تا سال ۱۹۹۹، بیش از ۱۵۰۰۰ خواننده بارکد دانشگاه آرکانزاس در هر مرکز عمده USPS مستقر بودند و این باعث افزایش کارایی پردازش ۲۰ میلیارد قطعه نامه در سال با صرفه جویی ۲۰۰ میلیون دلاری می‌شود. این تلاش تحقیق و توسعه باعث ایجاد چهار سیستم الکترونیکی دیگر برای کمک به USPS در «خواندن نامه» شده‌است.

 

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

 

 

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

مقابله با کاهش بودجه ایالتی

به شکرانهٔ بخشی از کمک یک میلیون دلاری بخش ورزش، شهریه برای سال تحصیلی ۲۰۰۹–۲۰۱۰ در دانشگاه آرکانزاس افزایش نیافت. در حالی که میانگین شهریه در سطح کشور ۶٫۶٪ افزایش یافت. در ۱۶ آوریل ۲۰۱۰، هیئت امنای دانشگاه آرکانزاس اعلام کرد که برای مقابله با کاهش بودجه ایالتی و افزایش ثبت نام، شهریه در کل سیستم ۳٪ – ۶٫۹ افزایش یافته‌است. پردیس اصلی دانشگاه آرکانزاس ۴٫۸٪ افزایش شهریه و هزینه‌ها را برای سال تحصیلی ۲۰۱۰–۱۱ تجربه کرد.

مطلب مرتبط :  فرودگاه تولن-ایر | 20 میشم

 

فوتبال

یک تیم فوتبال به نمایندگی از دانشگاه آرکانزاس در سال ۱۸۹۴ شروع به کار کرد و از آن زمان به یکی از ۲۵ برنامه برتر کشور از نظر پیروزی‌های همیشگی در سطح زیر مجموعه فوتبال تبدیل شده‌است. این برنامه در سال ۱۹۱۵ یکی از اعضای منشور کنفرانس جنوب غربی (SWC) بود و تا زمان عزیمت به کنفرانس جنوب شرقی در سال ۱۹۹۱، جایی که آرکانزاس در آنجا بود، در آن کنفرانس باقی ماند. از ۱۹۱۵ تا ۱۹۹۱، Razorbacks سیزده بار قهرمان SWC و مسابقات قهرمانی کشور ۱۹۶۴ شد، که با مربیگری فرانک برولز، لو هولتز و کن هتفیلد موفقیت زیادی کسب کرد.

 

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

 

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

استادیوم خانگی

 امروز، تیم بازی‌های خانگی خود را در محوطه دانشگاه در ورزشگاه دونالد دبلیو رینولدز رازورباک یا در استادیوم وار مموریال واقع در لیتل راک انجام می‌دهد، و این باعث می‌شود دانشگاه آرکانزاس تنها برنامه بخش من با دو استادیوم خانگی باشد. آرکانزاس همچنین اخیراً در دوره مسابقات قهرمانی کاسه کاسه (BCS) نیز موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌است، بدین ترتیب که اولین جایگاه خود را در کاسه قند ۲۰۱۱ به دست آورد و با توجه به بابی پترینو در سال ۲۰۱۱ به عنوان # ۳ در رده‌بندی BCS صعود کرد.

دانشگاه آرکانزاس بیش از ۲۰۰ برنامه تحصیلی را ارائه می‌دهد که منجر به لیسانس، فوق لیسانس، دکترا و حقوق می‌شود. برنامه‌های دانشگاهی متشکل از ده دانشکده اصلی دانشگاه در بخش‌ها و دانشکده‌های متعددی سازمان یافته‌اند.

 

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

 

لوگوی دانشگاه 

 

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

 

 

 

 

امکانات سیستم

در مجموع سیزده شعبه و شش واحد دیگر در دانشگاه آرکانزاس وجود دارد ، از جمله دانشگاه علوم پزشکی آرکانزاس در لیتل راک. پردیس های چهار ساله در فایتویل ، فورت اسمیت ، لیتل راک ، مونتیسلو و پاین بلوف. و دو سال دانشگاه یا دانشکده فنی در Batesville ، De Queen ، Helena-West Helena ، Hope ، Mena ، North Little Rock و Morrilton. واحدهایی نیز تحت سیستم UA شامل مدرسه خدمات عمومی کلینتون ، انستیتوی دادگستری کیفری ، تحقیقات باستان شناسی آرکانزاس ، بخش کشاورزی ، موسسه وینتروپ راکفلر و مدرسه ریاضیات ، علوم و هنر آرکانزاس هستند.

دانشگاه آرکانزاس محل کنسرسیوم آکادمیک کنفرانس جنوب شرقی ، SECAC بود ، جایی که 14 مدرسه عضو کنفرانس جنوب شرقی منابع را برای کمک علمی به یکدیگر جمع می کنند (کنسرسیوم بعداً به بیرمنگام ، آلاباما منتقل شد ، جایی که دفتر مرکزی SEC است)

 

وبگاه دانشگاه آرکانزاس

منبع : گوگل

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

آرلین سورکین چه کسی بود ؟ | 20 میشم

آرلین سورکین چه کسی بود ؟ | 20 میشم         آرلین سورکین چه کسی بود ؟ | 20 میشم   …

ادامه توضیحات

تاو خرس بزرگ | 20 میشم

تاو خرس بزرگ | 20 میشم         تاو خرس بزرگ یک ستاره است که در صورت فلکی خرس بزرگ قرار دارد. تاو خرس بزرگ | 20 …

ادامه توضیحات

فرودگاه دسیرتو دا اتاکما

فرودگاه دسیرتو دا اتاکما

فرودگاه دسیرتو دا اتاکما فرودگاه دسیرتو دا اتاکما (به انگلیسی: Desierto de Atacama Airport) یک فرودگاه همگانی با کد یاتا CPO است که یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...