سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

جزوه کامل دین و زندگی کنکور پایه دوازدهم تجربی و ریاضی

جزوه کامل دین و زندگی کنکور پایه دوازدهم تجربی و ریاضی

 

 

جزوه کامل دروس دین و زندگی کنکور پایه دوازدهم تجربی و ریاضی شامل سوالات پر تکرار امتحانی با پاسخ می باشد. و در اختیار داوطلبان کنکوری و دانش آموزان گرامی و کلیه علاقمندان قرار داده شده است. لطفا برای دانلود جزوه کامل دروس دین و زندگی پایه دوازدهم تجربی و ریاضی به ادامه مطلب بروید.

دانلود جزوه کامل دین و زندگی کنکور پایه دوازدهم تجربی و ریاضی

 

جزوه کامل دین و زندگی کنکور پایه دوازدهم تجربی و ریاضی

 

بعد از اینکه بر مطالب درس مسلط شدید به سراغ سوالات نهایی همان درس بروید . بعد از مشاهده سوالات و حل آن ها دوباره به کتاب برگردید و مطالب مهمی که دیدید در سوالات آمده را در همان کتاب درسی مشخص کنید یا در دفتر یادداشت کنید. در ضمن شما باید توانایی این را در خودتان به وجود بیاورید تا تمام درس های کتاب را به همراه عنوان درس بلد باشید. 

مانند دروس دیگر، خلاصه نویسی در این درس نیز با اهمیت است. برخی از دانش آموزان عزیز با عنوان خلاصه‌نویسی اقد‌ام به نوشتن بیشتر مطالب می‌کنند‌. این کاملا نادرست است. سعی کنید بعد از تسلط بر درس، نکاتی را که واقعاً اهمیت دارند را خلاصه نویسی کنید. خلاصه‌نویسی استاندارد، برای زمان د‌وره کردن، امری بسیارمفید‌ است و به ما کمک می‌کند‌ که د‌ر زمان مرور و جمع‌بندی، راحت‌تر بتوانیم به اطلاعات مهم د‌ست پید‌ا کنیم.

بارم بندی دین و زندگی برای امتحان نهایی:

  • درس ۱تا۵ : ۴نمره
  • درس ۶تا ۸ :۳ نمره
  • درس ۹و۱۰ : ۳ نمره
  • درس ۱۱و ۱۲ : ۴نمره
  • درس ۱۳ : ۲ نمره
  • درس ۱۴تا ۱۶ : ۴ نمره
  • به صفحات ۲-۳ کتاب درسی توجه کنید .
  • آیات حفظی فقط از درس ۵ طرح میشه شامل : حدیث ثقلین – غدیر – آیه تطهیر – ولایت و حدیثی درباره عدم شناخت امام

تعاریف مهم کتاب درسی دین و زندگی سال سوم که در امتحانات نهایی سوال شده :

طاغوت – اولی الامر – ولی فقیه – اعجاز – امی – وحی – نفقه – تفقه – تقیه – غیبت صغری – غیبت کبری – تقلید – مقبولیت – کرامت نفس – – انسان عزیز – انسان ذلیل – تمایلات عالی
باید تمام تعریف اصلاحات بالا رو بلد باشید .

مطلب مرتبط :  نمونه سوالات امتحانی فارسی 3 سال دوازدهم

 

جزوه کامل دین و زندگی کنکور پایه دوازدهم تجربی و ریاضی

 

 

 

نحوه مطالعه کتاب دین و زندگی 3 پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم 99 – 1400

برنامه ریزی درسی و روش صحیح کتاب دین و زندگی 3 پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم ، نقش بسیار پر رنگی در پیشرفت تحصیلی دانش آموز ایفا کرده و می تواند موفقیت در امتحانات و مقاطع تحصیلی بالاتر را تضمین نماید . بنابراین در ادامه سعی کرده ایم به نکات مهم درباره مطالعه کتاب دین و زندگی 3 پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم بپردازیم .

 

  فواصل زمانی کوتاه اما پیوسته
خواندن کتاب دین و زندگی 3 پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم می بایست به صورت پیوسته اما در فواصل زمانی کوتاه باشد چرا که مطالعه دروس به صورت متوالی و بدون استراحت بسیار خسته کننده خواهد بود . بنابراین سعی کنید در فواصل زمانی کوتاه ( حتی 10 دقیقه ) اما به صورت پیوسته درس بخوانید .

 

 استراحت فراموش نشود .

ذهن انسان پس از کار و مطالعه طولانی در بازه های زمانی طولانی مدت و بدون استراحت ، تحت فشار قرار گرفته و دچار استرس می شود . تحقیقات ثابت کرده که در حالت استرس مغز اطلاعات جدید را جذب نکرده و این اطلاعات جدید معمولا به راحتی فراموش می شوند . پس بهتر است به منظور بالا بردن کارایی و یادگیری زمان هایی را برای استراحت در نظر گرفته و کتاب دین و زندگی 3 پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم را برای مدت کوتاهی هم که شده به کل کنار بگذارید .

 

جزوه کامل دین و زندگی کنکور پایه دوازدهم تجربی و ریاضی

 

 اهمیت وضعیت جسمانی و سلامت

ذهن انسان در حالت آرامش قدرت یادگیری بسیار بالاتری دارد و در حالت هایی مانند خستگی ، عصبانیت و احساسات منفی دیگر ، حواس پرت و شتاب زده عمل می کند . بنابراین هر وقت که در وضعیت روحی یا جسمانی مناسبی نبوده و یا ذهنتان درگیر افکار دیگری است ، سمت یادگیری مباحث جدید کتاب دین و زندگی 3 پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم نروید .

مطلب مرتبط :  1دانلود مقاله اخلاق همسرداری

 

  مرور درس ها در همان روز یادگیری

نکات مهم کتاب دین و زندگی 3 پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم را که یاد گرفته اید در همان روز مرور کنید و نگذارید مدتی از زمان یادگیری شما بگذرد چرا که خیلی از مباحثی که یاد گرفته اید در حافظه کوتاه مدت شما بوده و با مرور نکردن در همان روز ، به کل از یادتان خواهد رفت . بنابراین با مرور هر درس بلافاصله پس از یادگیری ، نکات مهم هر درس کتاب دین و زندگی 3 پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم را در حافظه بلند مدت خود ثبت خواهید کرد .

 

محیطی مناسب درس خواندن

فراهم کردن محلی مخصوص مطالعه که از آرامش ، سکوت و نور کافی برخوردار باشد ، برای بالا بردن قدرت یادگیری بسیار ضروری است . هم چنین قبل از شروع به مطالعه تمام وسایلی را که برای خواندن کتاب دین و زندگی 3 پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم نیاز دارید اعم از کتاب ، دفتر ، ماژیک هایلایت ، جزوات درسی و غیره را در دسترس خود قرار دهید .

 

جزوه کامل دین و زندگی کنکور پایه دوازدهم تجربی و ریاضی

 

مطالعه نمونه سوالات امتحانی دین و زندگی پایه دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم

یکی از موثر ترین روش ها برای تثبیت مباحث در ذهن و بیشتر آماده شدن برای امتحانات ، دانلود و مطالعه نمونه سوالات امتحانی سال های گذشته یا مدارس دیگر بوده که می تواند نقاط قوت و ضعف دانش آموز را مشخص کند . به همین دلیل توصیه می کنیم برای دانلود نمونه سوالات امتحان دین و زندگی 3 دوازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم به مقاله زیر رجوع کنید .

[qsm quiz=4]

 

جزوه کامل دین و زندگی کنکور پایه دوازدهم تجربی و ریاضی

منبع : کنکور

 

 

دانلود باکس
مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

نمونه سوالات امتحانی فارسی 3 سال دوازدهم

نمونه سوالات امتحانی فارسی 3 سال دوازدهم نمونه سوالات امتحانی فارسی 3 سال دوازدهم آرشیو کامل امتحانات نهایی سال فارسی 3 سال دوازدهم ، شامل …

ادامه توضیحات

دانلود جزوه و راهنمای گام به گام ریاضی 9

  دانلود جزوه و راهنمای گام به گام ریاضی 9         شرح مختصر : این جزوه در برگیرنده فصل اول تا …

ادامه توضیحات

1دانلود مقاله اخلاق همسرداری

1دانلود مقاله اخلاق همسرداری

    شرح مختصر :  1دانلود مقاله اخلاق همسرداری  بیان میکند انسان موجودی است که از دوجنبه مورد بررسی قرار می گیرد ؛ …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...