سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تهران | 20 میشم

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تهران | 20 میشم

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تهران | 20 میشم

 

 

 

 

نحوه و زمان پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی دانشگاه تهران برای سال تحصیلی جدید اعلام شد.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد که این دانشگاه در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری تخصصی از بین پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در “شیوه‌نامه اجرایی پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی” و دستورالعمل‌های سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو می‌ کند.

ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از امروز دوشنبه سوم آغاز می شود و تا روز دوشنبه ۱۰ خرداد ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

تاریخ ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون مذکور از روز شنبه ۲۲  خرداد تا روز چهارشنبه مورخ دوم تیر ۱۴۰۰ مطابق با جدول برنامه زمانبندی صورت می‌گیرد. ضروری است داوطلبان جهت اطلاع از زمان دقیق مصاحبه به سایت پردیس یا دانشکده مربوط و جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه به «راهنمای مصاحبه الکترونیکی» به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

بر این اساس انجام مصاحبه صرفا برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی گردیده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست.

ثبت نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محل‌های معرفی شده از سوی سازمان سنجش، جهت مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظف هستند در تاریخ‌های مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران ثبت نام کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

همچنین ضروری است داوطلبان جهت اطلاع از تغییرات احتمالی به طور مستمر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و سایت پردیس / دانشکده مربوط مراجعه کنند.

مطلب مرتبط :  طراحی غشاء فیلتراسیون برای از بین بردن ویروس‌ها

 

دانلود مقاله اثر آلودگی بر کیفیت زندگی

 

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تهران | 20 میشم

راستی :

به نظرم این فیلم رو یه نگاه بندازی بد نیست 

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تهران | 20 میشم

درباره دانشگاه تهران 

وزیر دربار وقت، عبدالحسین تیمورتاش، از طرف رضاشاه، عیسی صدیق (صدیق اعلم) را مأمور کرد تا در سال ۱۳۱۰ ه‍.خ به ایالات متحده آمریکا سفر کرده و پس از مطالعه در «تأسیسات علمی دنیای جدید»، طرحی برای تأسیس دانشگاه در کشور به دولت تقدیم نماید.طرح صدیق مورد قبول کفالت وزارت معارف وقت، علی اصغر حکمت، قرار گرفت و با پی گیری ایشان، سرانجام دانشگاه تهران در هشتم خرداد ماه ۱۳۱۳ ه‍.خ به تصویب مجلس شورای ملی رسید.

در بهمن‌ماه سال ۱۳۱۲، جلسه هیئت دولت وقت تشکیل و در آن در زمینه آبادی تهران و زیبایی و شکوه ابنیه، عمارات و کاخ‌های زیبای آن سخن به میان آمد. محمدعلی فروغی که در آن روز، ریاست وزراء را برعهده داشت، از یک سو و دیگر وزیران از سوی دیگر زبان به تحسین و تمجید شهر گشودند و برخی از آنان برای جلب رضایت شاه در این مقال، عنان از کف بدادند اما در این میان علی اصغر حکمت، کفیل وزارت معارف، بی‌آنکه پیشرفتهای پایتخت را نادیده انگارد، با لحنی محتاطانه چنین گفت:

«البته که در آبادی و عظمت پایتخت شکی نیست» ولی تنها نقص آشکار آن اینست که «انیورسته» ندارد و حیف است که در این شهر نوین از این حیث از دیگر بلاد بزرگ عالم، واپس ماند». این سخنان ارزشمند تأثیر خود را برجای نهاد و بی‌درنگ مقبول همگان افتاد. از این رو علی‌اکبر داور با تخصیص بودجه اولیه‌ای به میزان ۲۵۰٬۰۰۰ تومان به وزارت معارف باعث گردید تا زمین مناسبی برای تأسیس دانشگاه یافته شده و ساختمان آن را در اسرع وقت پدید آید.

علی اصغر حکمت بی‌درنگ دست به کار شد و جستجو برای مکان‌یابی مناسب دانشگاه را با کمک و مشاوره آندره گدار، معمار چیره‌دست فرانسوی که در آن روزگار به عنوان مهندس در خدمت وزارت معارف بود آغاز کرد. آنان پس از جستجوی بسیار در میان ابنیه، باغ‌ها و زمین‌های فراوان آن روز اطراف تهران باغ جلالیه را برای احداث دانشگاه برگزیدند.

مطلب مرتبط :  خلیفه مبارک | 20 میشم

 

 

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تهران | 20 میشم

 

 

در همین حال برخلاف امروز که یافتن زمین مناسب در شهر تهران برای ایجاد دانشگاهی عظیم تقریباً ناممکن است، در آن روزها زمین‌های فراوانی وجود داشت که صاحبان آن‌ها نه تنها در فروش آن‌ها امساکی نداشتند بلکه برای واگذاری به چنین مؤسساتی که مسلماً سود کلانی هم به دنبال داشت، سر و دست می‌شکستند. از همین رو بود که گروهی از مالکین اراضی بهجت آباد با سوءاستفاده‌هایی نظر وزیر مالیه وقت را جلب کرده بودند که زمین‌های آن‌ها را برای تأسیس دانشگاه خریداری نماید.

 

در حالی که به نظر موسیو گدار عرصه آن زمین‌ها تنگ و موقعیت آن‌ها سیل گیر بود و برای تأسیس دانشگاه به هیچ روی مناسب نبود. با این همه آقای داور رجحان در جلسه هیئت دولت به‌سختی بر خرید اراضی بهجت آباد پای فشرد و نظر بیشتر اعضاء را جلب کرده و سرانجام دولتیان، بهجت آباد را برگزیدند. در همین حال که علی اصغر حکمت دل‌شکسته و ناامید ناظر ماجرا بود، رضاشاه وارد شد و گفت: «باغ جلالیه را برگزینید. بهجت آباد ابداً شایسته نیست عرصه آن کم و اراضی آن سیل گیر است.» دولتیان در برابر این سخنان قاطع، زبان در کام کشیدند و احدی دم برنیاورد.

 

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تهران | 20 میشم

 

 

این مؤسسه با ادغام کردن دارالفنون، مدرسه علوم سیاسی، مدرسه طب، مدرسه عالی فلاحت و صنایع روستایی، مدرسه فلاحت مظفر (نخستین مدرسه کشاورزی در ایران)، مدرسه صنایع و هنر (مؤسس کمال الملک)، مدرسه عالی معماری، مدرسه عالی حقوق، و چند مرکز آموزش عالی دیگر تهران دایر گشت.در ۱۵ بهمن ماه همان سال رضاشاه کلنگ تأسیس دانشگاه تهران را در زمین‌های پردیس جلالیه تهران (در جنوب پارک لاله کنونی) به زمین زد و در جمعه ۲۴ اسفند رسماً دانشگاه تهران تأسیس شد.

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

سریال کشف جادوگران | 20 میشم

سریال کشف جادوگران | 20 میشم     سریال کشف جادوگران | 20 میشم   کشف جادوگران ( A Discovery of Witches‎) سریال تلویزیونی …

ادامه توضیحات

بل ایر، کالیفرنیا

بل ایر، کالیفرنیا

بل ایر، کالیفرنیا بل ایر (به انگلیسی: Bel Aire) یک منطقهٔ مسکونی در ایالات متحده آمریکا است که در تیبورون، کالیفرنیا واقع شده‌است. بل ایر ۶ متر بالاتر از …

ادامه توضیحات

انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰

کنکور

سخنگوی سازمان سنجش گفت که نتیجه انتخاب رشته کنکور دکتری اواخر اردیبهشت اعلام می‌شود. خبرگزاری میزان – فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگویی که داشت، اعلام کرد: مهلت انتخاب …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...