سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

باشگاه فوتبال آزول کلارو نومازو

باشگاه فوتبال آزول کلارو نومازو

باشگاه فوتبال آزول کلارو نومازو

        باشگاه فوتبال آزول کلارو نومازو

 

 

باشگاه فوتبال آزول کلارو نومازو ژاپنی: アスルクラロ沼津 باشگاه فوتبالی در شهر استان شیزوئوکا، ژاپن است که در جی‌لیگ ۳ بازی می‌کند. این باشگاه در سال ۱۹۹۰ میلادی پایه‌گذاری شده است.

باشگاه فوتبال آزول کلارو نومازو

تاریخچه :

آزول کلارو نومازو در سال 1977 با نام نومازو آرسنال تاسیس شد و به آرامی در لیگ های استانی شیزوئوکا پیشرفت کرد. در سال 2006 باشگاه روند تبدیل به یک سازمان حرفه ای را با هدف نهایی پیوستن به جی لیگ آغاز کرد. در همان سال باشگاه نام فعلی خود را انتخاب کرد، آزول کلارو (به معنی آبی روشن در پرتغالی و اسپانیایی).

در سال 2012 آزول کلارو به لیگ فوتبال بزرگسالان توکای صعود کرد و به سرعت در رده‌های آن پیشرفت کرد و تنها یک فصل را در هر یک از بخش‌هایش سپری کرد. اگرچه آنها در لیگ توکای 2013 تنها چهارم شده اند، اما به عنوان مدعیان جدی برای پذیرش در لیگ تازه تاسیس J3 در نظر گرفته می شوند.

 

در 17 سپتامبر 2013، این باشگاه عضویت J. League Associate را دریافت کرد و تمام مراحل صدور مجوز و بازرسی توسط لیگ را پشت سر گذاشت. با این حال، آنها تنها باشگاه انتخاب 3 برای تنها جایگاه لیگ منطقه ای در J3 بودند، بنابراین در نهایت، آنها مجبور شدند جای خود را به Grulla Morioka بدهند. به هر حال این باشگاه موفق به کسب ترفیع شده است – آنها توسط هیئت مدیره لیگ فوتبال ژاپن به عنوان یکی از تیم هایی برای بازی در فصل 2014 انتخاب شدند.

مطلب مرتبط :  فرودگاه متز-نانسی-لورن کجاست ؟ | 20 میشم

پس از کسب مقام سوم در فصل 2016، آنها از سال 2017 و به بعد برای بازی فوتبال حرفه ای مورد استقبال قرار گرفتند، زیرا آنها چهاردهمین باشگاه اصلی در لیگ J3 خواهند بود.

 

دانلود فایل اکسل فهرست بها 1400

دانلود فایل اکسل فهرست بها 1400

سلام دوستان   اگه علاقه مند به داشتن فایل اکسل فهرست بها 1400 هستین از لینک پایین مارو دنبال کنید.

لینک دانلود

 

 

منبع : گوگل
مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم   کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم کریس الیوت (انگلیسی:  Chris Elliott ‎  ؛ زادهٔ ۳۱ …

ادامه توضیحات

نیکلاس اونف

نیکلاس اونف

نیکلاس اونف نیکلاس اونف (به انگلیسی: Nicholas Onuf) (متولد ۱۹۴۱) پژوهشگر آمریکایی و از بنیان‌گذاران سازه‌انگاری در روابط بین‌الملل است. وی استاد روابط بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی فلوریدا و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در آمریکاست. از …

ادامه توضیحات

چگونه بلاگر شویم | 20 میشم

چگونه بلاگر شویم | 20 میشم

چگونه بلاگر شویم | 20 میشم      دوستان گرامی وعزیز می توانید این مطلب را به صورت مستقیم از سایت بیست میشم …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...