سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

۱۰۰۰۰ واژه انگلیسی مخصوص IELTS – دانلود رایگان

اولی :  ۱۰۰۰۰ واژه انگلیسی مخصوص IELTS – دانلود رایگان

 

10000-essential-words-20misham

 

 

شرح مختصر : آزمون آیلتس IELTS یکی از معتبرترین آزمون‌های جهان است که در اکثر کشورها و دانشگاه‌ها قابل استفاده است. این امتحان در بیش از ۲۷۰ مرکز امتحانی در نزدیک به ۱۱۰ کشور دنیا برگزار می‌شود. شما با در دست داشتن نمره قابل قبول در این آزمون می‌توانید نسبت به مهاجرت تحصیلی اقدام کنید.

این آزمون که توسط دانشگاه کمبریج انگلستان ، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود در دانشگاه‌هایی نظیر کمبریج، آکسفورد و هاروارد قابل استناد است. کتاب ۱۰۰۰۰ واژه انگلیسی مخصوص IELTS تألیف روح الله یوسفی رامندی دربردارنده‌ی ده هزار واژه‌ی ضروری جهت آمادگی برای آزمون آیلتس همراه با ترجمه است.

 

لغات زبان تخصصی مهندسی عمران

 

BARRONS-FREE

          دانلود رایگان کتاب برونز barrons

 

دومی : لغات ضروری بارونز برای آزمون آیلتس :

یکی از معروف ترین کتاب های آمادگی لغات برای آزمون آیتلس، لغات ضروری بارونز برای آزمون آیلتس است که در این پست توسط مرجع زبان ایرانیان برای دانلود قرار گرفته است. این کتاب تمرینات گسترده ای را برای زبان آموزان در زمینه لغات و جملات انگلیسی فراهم می کند که در آن بر روی 600 لغت پرکاربرد انگلیسی از دسته بندی های مختلف که به صورت دوره ای در آزمون های آیلتس آمده است ، تاکید دارد.پس نیاز است که فایل  ۱۰۰۰۰ واژه انگلیسی مخصوص IELTS – دانلود رایگان از سایت بیست میشم داشته باشیم.

نویسنده این کتاب : ( Lin Lougheed)

این دسته بندی ها شامل طبیعت ، محیط، اوقاعت فراغت و سرگرمی، هنر و فرهنگ، جابه جایی ، سلامت، توریستم، بازرگانی، تکنولوژی، مسائل اجتماعی و تحصیلات می باشند. نویسنده آن Lin Lougheed بر روی این 600 لغت از این دسته بندی ها تمرکز دارد.

مطلب مرتبط :  دانلود 1 کتاب آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی

ایشان تمریناتی را فراهم می آورد که به فراگیران زبان های خارجه کمک می کند معنی لغات جدید بیشماری را تنها با استفاده از ارتباطات متن و جملات اطراف آن فراگیرند. تمرینات بیشمار فراهم شدن در این مجموعه تماما مشابه آزمون واقعی آیلتس می باشد.

دکتر Lin Lougheed روش خاصی را برای فراگیری و به خاطر سپردن معنی لغات ارائه می دهد برای مثال با کاربردن لغات در روش های مختلف از جمله خواندن، نوشتن ، شنیدن و صحبت کردن بر آن مسلط خواهید شد.

 

۱۰۰۰۰ واژه انگلیسی مخصوص IELTS – دانلود رایگان

 

 

سومی : دانلود جزوه های واژه های ضروری آیلتس

 

 

ENG_504

 

 

دقت کنید که بسیاری از واژگان آزمون آیلتس با تافل مشترک هستند و اگر در جزوه ها مشاهده کردید که نام آزمون تافل هم وجود دارد تعجب نکنید. این جزوه ها حاصل چندین سال تجربه و کار فردی و گروهی هستند که در اختیار شما قرار می گیرند. مجموعه (۱۰۰۰۰ واژه انگلیسی مخصوص IELTS) حاضر مشتمل بر بيش از 1400 لغت انگليسی و معادل فارسی آنها می باشد. لغات گردآوری شده علاوه بر504 لغت معروف انتشارات Oxford در برگيرنده برخی از مهمترين لغات کاربردی است که برای آمادگی امتحانات IETLS-TOFEL و غيره بسيار مفيد می باشد.

يقينا يادگيری زبان انگليسی با هر کاربردی که مورد نظر باشد در ياد گيری لغت خلاصه نمی شود اما برای کسانی که در مسير آموزش قرار گرفته اند دانستن لغات ضروری و کاربردی با توجه به وجود هزاران لغت در هر زبانی بسيار حايز اهميت است. در گرد آوری اين مجموعه تلاش بسيار شده تا از ميان معانی متعدد لغات آنهايی که بيشترين کاربرد را در متون رسمی و گاها غير رسمی انگليسی دارند انتخاب گردند.

مطلب مرتبط :  جزوه ساختار گرامر وارونگی (inversion)

 

لغات زبان تخصصی مهندسی عمران

 

 

۱۰۰۰۰ واژه انگلیسی مخصوص IELTS – دانلود رایگان

دانلود باکس

 

با سلام

این فایل ها از فضای وب دانلود شده و لینک ها همیشه بروزرسانی می شود 

بصورت PDF قابل دانلود می باشند – درصورت پیشنهاد و یا انتقادی با ما در تماس باشید.

واتس آپ 09111482708

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

دانلود 1 کتاب آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی

دانلود 1 کتاب آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی

دانلود 1 کتاب آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی مقدمه : یادگیری گرامر یا دستور زبان انگلیسی همواره دغدغه زبان آموزان و افراد علاقمند …

ادامه توضیحات

جزوه ساختار گرامر وارونگی (inversion)

zaban

جزوه ساختار گرامر وارونگی (inversion) گرامر وارونگی یا توجه به اینکه جزوه ساختار گرامر وارونگی (inversion) نیز بصورت کامل می باشد و اینکه …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...