سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

 

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

کریس الیوت (انگلیسی:  Chris Elliott ‎  ؛ زادهٔ ۳۱ مهٔ ۱۹۶۰) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به دیکتاتور، روز دوم ماه فوریه، یه چیزی راجع به مری هست، سردسته، سلول قهرمان، بازنویسی و پسر ملوان اشاره کرد.

 

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

 

 

نویسنده

الیوت چهار کتاب تقلبی در تاریخ یا شبه تاریخ نوشت. پسر بابا: روایتی تکان دهنده پسران از زندگی با پدری مشهور ، زندگینامه ای کمدی داستانی درباره بزرگ شدن با پدر مشهورش است ، و مادر عزیز کریستینا کرافورد را جعل می کند. کفن غارتگر یک رمان تاریخی در مورد تحقیقات الیوت از یک قاتل زنجیره ای در سال 1882 در شهر نیویورک است و پرونده بدنام جک the Ripper لندن را جعل می کند.

Into Hot Air داستان صعود کریس به کوه اورست را روایت می کند با گروهی از افراد مشهور که در حال تحقیق در مورد سفر شکست خورده عمو پرسی در اورست هستند ، برای نوشتن سفر نیز سفر می کنند. And The Guy Under The Sheets “ژ” است که روایتی داستانی کمدی از زندگی الیوت را روایت می کند که در آن الیوت “نشان می دهد” که او پسر باب الیوت کمدین نیست ، بلکه نمایشنامه نویس سام الیوت و بت دیویس بازیگر است. 

 

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

زندگی شخصی

الیوت از سال 1986 با پائولا نیدرت ازدواج کرده است. نیدرت هنگام دیدار با دیوید لترمن به عنوان هماهنگ کننده استعداد در Late Night کار می کرد. آنها دو دختر دارند: ابی و عروسی. ابی از سال 2008 تا 2012 عضو بازیگران Saturday Night Live بود و به همین دلیل وی اولین بازیگر SNL بود که فرزند یکی از اعضای قبلی بازیگران بود. پدر او باب الیوت ، از دو نفره کمدی محبوب Bob & Ray ، در یک قسمت کریسمس SNL در فصل 1978–1979 (چهارم) با همبازی شد که سه نسل از الیوت ها را در SNL ساخت.

 

 

اوایل زندگی

الیوت در شهر نیویورک متولد شد و کوچکترین فرزند از پنج فرزند لی (خواننده پپرز) ، مدل و کارگردان تلویزیون و باب الیوت است که در تیم کمدی موفق باب و ری حضور داشت.  او در قسمت فوقانی شرق بزرگ شد. وی به مدت یک ترم در انستیتوی تئاتر ملی در مرکز تئاتر اوژن اونیل حضور یافت. 

مطلب مرتبط :  گورستان نوفرست | 20 میشم

 

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

حرفه

الیوت بعنوان دستیار تولید در Late Night با دیوید لترمن استخدام شد  و از همان ابتدای نمایش در فوریه 1982 با این نمایش همراه بود.  در طول سال اول نمایش ، او به طور نامنظم و معمولاً در نقش های کوچک طراحی شد. در بهار سال 1983 ، الیوت به عنوان نویسنده در این برنامه حضور پیدا کرد و حضورهایش در دوربین بیشتر می شود. او در اواسط تا اواخر دهه 1980 به خاطر بازی در مجموعه ای از شخصیت های عجیب و غریب عجیب و غریب در Late Night معروف شد.

 

شخصیت های وی در این نمایش شامل موارد زیر بودند:

“پسر توطئه”: در طول جلسات “پرسش و پاسخ” مخاطبان با دیو ، الیوت به میکروفون نزدیک می شد و شروع به متهم کردن لترمن به توطئه ها و نقشه های مختلف می کرد ، پس از آن “امنیت” الیوت را به زمین می گرفت و او را می کشاند در حالی که الیوت تهدیدهای دیو را فریاد می زد از استودیو خارج شد.

 

“The Panicky Guy”:

 

  الیوت وانمود می کند که یک مخاطب است ، که وحشت می کند و با کوچکترین تهدیدی از خطر از استودیو فرار می کند (شبیه شخصیت های محکوم در فیلم های فاجعه). هنگامی که در راهرو قرار داشت ، وی با دستان خود از ترس وحشت زده ، توسط واکس کف که در حال پیشروی است ، رانده و خرد می شود. در یک واریاسیون ، او در لدرهاوسن یک گانی آلمانی Panicky Guy را بازی کرد ، که یک دالی دستی پر از چرخ پنیر او را زد.

 

“پسر زیر صندلی ها”:

 

یک شخصیت کمدی کوتاه شخصیت دنباله دار الیوت به عنوان خودش (یعنی زندگی در زیر صندلی ها) ، که سرانجام از لترمن عصبانی می شود و او را تهدید می کند که در آینده و همیشه با بیان استعاره بیان می شود و همیشه بستن با خط “اما تا آن روز ، من می خواهم همینجا باشم ، زندگی شما را … به جهنمی زنده تبدیل می کنم.”.
“پسر فراری”:  تقلید مسخره انگیز از مجموعه تلویزیونی فراری

مطلب مرتبط :  لویی لسر چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

 

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

 

“The Laid Back Guy”:

هنگامی که استودیو نام وی را در ساحل غربی به پیرس تغییر داد ، کریس مرد رها شده را بر اساس مشاهدات خود از اختلافات بین غرب و ساحل شرقی به تصویر کشید. پسر غیرفعال فقط در مصاحبه های ساحل غربی ظاهر شد و برای اطمینان از اینکه “دیو” همه چیز را آرام نگه داشته است ، در آنجا ماند.

“The Regulator Guy”: 

تقلید مسخره انگیز از فیلم های نابودگر. تنظیم کننده گای با لهجه مبهم ژرمنی صحبت کرد و ادعا کرد که “از آینده” است. بخش های تنظیم کننده گای معمولاً از قبل ضبط می شدند و توسط Letterman به عنوان پیش پرده یک مجموعه تلویزیونی آینده ارائه می شدند. قلم مورد استفاده برای این عنوان مشابه فونت مورد استفاده برای سریال تلویزیونی محبوب آمریکایی در آن زمان The Equalizer بود. در واقع کریس در اپیزودی از The Equalizer ظاهر شد و در حال بازی در نقش تام دزدگیر بود که توسط Equalizer مورد خفیف حمله قرار گرفت.

در تنها حضور زنده رگولاتور گای روی صحنه ، الیوت که توسط سیم حمل شده بود ، از طریق جت پک بر روی مجموعه Late Night بر فراز تماشاگران “پرواز” کرد. به نظر می رسید که پروانه “جت پک” از کار افتاده است ، که پس از آن تنظیم کننده گای مقصر را برای خراب کردن ظاهر چشمگیر او مقصر دانست.

 

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

 

 

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

 

“Skylark”:

مارمولک منزجرکننده ، عمومی ، لاس وگاس با ویژگی ها و ویژگی های پر زرق و برق مشابه ریپ تیلور (از جمله پرتاب شیرینی ها). اسکای لارک وقتی Late Night برای یک هفته نمایش به لاس وگاس رفت اولین حضور داشت. 

“مارلون براندو”:

تقلید مسخره آمیز از براندو ، که الیوت او را به عنوان یک مرد نیمه گیج نشان می دهد که “رقص موز” را با آهنگ “گربه کوچه” اجرا می کند.
“کریس الیوت ، جونیور”: کلاهبرداری از مجری برنامه گفتگوی شو مورتون داونی ، جونیور. 

 

 

 

مشاهده یکی از فیلم های این بازیگر :

 

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

 

 

کریس الیوت کیست ؟ | 20 میشم

 

منبع : گوگل

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

یئوکسام-دونگ

یئوکسام-دونگ

یئوکسام-دونگ یئوکسام-دونگ (به لاتین: Yeoksam-dong) یک منطقهٔ مسکونی در کره جنوبی است که در ناحیه گانگنام واقع شده‌است.   یئوکسام-دونگ اقتصاد دفتر مرکزی خطوط هوایی T’way در Yeoksam-dong است. …

ادامه توضیحات

مشکلات درمان‌زاد | 20 میشم

مشکلات درمان‌زاد | 20 میشم     مشکلات درمان‌زاد | 20 میشم مشکلات درمان‌زاد (به انگلیسی: iatrogenic effects) یا مشکلات درمانشی (مشکلات ناشی از عوارض درمان)، به اثرات جانبی و …

ادامه توضیحات

شوادون

شوادون شوادون     شوادون در لهجه دزفولی و شوشتری به معنی شبستان است و از دیر باز مرسوم بوده که برای فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...