هدیه ویژه 20000 تومانی بیست میشم جایزه تابستانی سایت برای همه کاربران مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

همه چیز درباره هواپیما هاوکر تمپست | 20 میشم

همه چیز درباره هواپیما هاوکر تمپست | 20 میشم

 

همه چیز درباره هواپیما هاوکر تمپست | 20 میشم

 

همه چیز درباره هواپیما هاوکر تمپست | 20 میشم

 

همه چیز درباره هواپیما هاوکر تمپست | 20 میشم

 

 

 

هاوکر تمپست (به انگلیسی: Hawker Tempest) یک هواپیمای ساختِ کارخانهٔ هاوکر ایرکرفت در کشور بریتانیا است. نخستین استفاده‌کنندهٔ این هواپیما نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا بوده‌است. این هواپیما برای نخستین بار در ۲ سپتامبر ۱۹۴۲ میلادی مورد استفاده قرار گرفت.

 

 

همه چیز درباره هواپیما هاوکر تمپست | 20 میشم

همه چیز درباره هواپیما هاوکر تمپست | 20 میشم

 

 

ریشه ها

در طول توسعه Hawker Typhoon قبلی ، تیم طراحی ، تحت هدایت سیدنی کم ، قبلاً مجموعه ای از پیشرفت های طراحی را برنامه ریزی کرده بودند.

این پیشرفت ها در هاکر P. 1012 جمع شده است ، در غیر این صورت Typhoon II یا Typhoon-Wing Typhoon شناخته می شود.  اگرچه Typhoon به طور کلی یک طراحی خوب در نظر گرفته می شد ، اما کم و تیم طراحی او از عملکرد بال خود ناامید شدند ، که در مقطع آن بسیار ضخیم بود ، و بنابراین مشکلات جریان هوا ایجاد می شود که مانع عملکرد پرواز ، به ویژه ارتفاع و سرعت بالاتر در جایی که تحت تأثیر فشار پذیری باشد. بال Typhoon ، که از بخش بال سری 4 رقمی NACA استفاده می کرد ، دارای حداکثر نسبت ضخامت به وتر 19.5 درصد (ریشه) به 12 درصد (نوک) بود ، در مقایسه با Supermarine Spitfire 13.2 درصد در نوک 6 درصد کاهش پیدا می کند ، طراحی نازک تر برای کاهش کشش به عمد انتخاب شده است. ناتوانی در انجام وظایف رهگیری در ارتفاع زیاد.

 

همه چیز درباره هواپیما هاوکر تمپست | 20 میشم

و در ادامه :

در فوریه 1941 ، کم یک سری بحث و گفتگو را با مقامات وزارت تولید هواپیما در مورد موضوع P.1012 آغاز کرد.  در مارس 1941 همان سال ، تصویب نامه برای ادامه طراحی ، که در این مرحله Typhoon II نامیده می شود ، اعطا شد. در این مرحله ، کار تیمی متشکل از 45 نفر از طراحان طراح در دفتر طراحی تجربی هاوکر در زمان جنگ در کلارمونت ، اِشِر انجام شد تا طرح پیشنهادی را به نقشه های فنی که از آن آغاز می شود ، تبدیل کند.  در مارس 1941 ، وزارت هوا مشخصات F.10 / 41 را كه متناسب با هواپيما نوشته شده بود ، صادر كرد. در اکتبر 1941 ، توسعه پیشنهاد به مرحله ای رسید که طرح جدید نهایی شد. 

 

مطلب مرتبط :  دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

همه چیز درباره هواپیما هاوکر تمپست | 20 میشم

 

نمونه های اولیه

اولین نمونه اولیه Tempest II LA602 ، دوباره با واحد کوچک دم در 18 نوامبر 1941 ، یک قرارداد از طرف وزارت هوا برای یک جفت نمونه اولیه از “Typhoon Mark II” صادر شد. جنگنده جدید در 28 فوریه 1942 به “Tempest” تغییر نام یافت. 

 

عواملی که به صورت مسائل مربوط به موتور به وجود آمد:

 

هواپیماهایی که به طور موازی در حال توسعه بودند هر دو خاتمه یافتند. با توجه به این تجربه قبلی در برنامه های دیگر ، وزارت هوا انگیزه کافی داشت و درخواست کرد در مجموع شش نمونه اولیه Tempest با استفاده از موتورهای مختلف ساخته شود تا در صورت برخورد با تأخیر به یک موتور ، یک نیروگاه جایگزین دیگر موجود باشد.  این اقدام محتاطانه به نظر می رسید ، زیرا توسعه موتور در برخی از انواع Tempest بی دردسر نبود

 

 

همه چیز درباره هواپیما هاوکر تمپست | 20 میشم

 

 

 

طراحی 

 

Tempest یک هواپیمای جنگنده تک موتوره بود که در پروازهای سطح پایین سرآمد بود. در خدمت ، نقش اصلی آن خیلی زود به انجام عملیات “شناسایی مسلحانه” ، اغلب در عمق خطوط دشمن تبدیل شد. Tempest به دلیل سرعت بالا در ارتفاعات کم تا متوسط ، برد طولانی هنگام مجهز بودن به دو تانک افت 45 گالنی ، قدرت شلیک توپ 20 میلیمتری خوب و دید خلبان بسیار مناسب این نقش بود. 

شیشه جلو اتومبیل سه تکه و پنجره های جانبی Tempest به طور مستقیم از معاینه Focke-Wulf Fw 190s دستگیر شده بهره مند شده اند ، این موارد شامل طراحی دقیق و موقعیت یابی ساختار قاب ، نقاط کور به حداقل مطلق کاهش می یابد. این صفحه دارای یک پانل مرکزی مقاوم در برابر گلوله بود که از دو لایه تشکیل شده بود ، ضخامت بیرونی 1.5 در (38 میلی متر) و داخلی 0.25 در (5.5 میلی متر).

 

مطلب مرتبط :  سریال کشف جادوگران | 20 میشم

 

منبع : گوگل

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...

0