سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

مجله والپیپر | Wallpaper magazine

مجله والپیپر | Wallpaper magazine

                                                                  مجله والپیپر | Wallpaper magazine

مجله والپیپر | Wallpaper magazine

 

والپیپر (انگلیسی: Wallpaper) نشریه‌ای متعلق به شرکت تایم است که بر طراحی، معماری، مد، سفر، طراحی و سبک زندگی متمرکز است. این مجله در سال ۱۹۹۶ در لندن توسط روزنامه‌نگار کانادایی تایلر برول و روزنامه‌نگار استرالیایی الکساندر گرینگر تأسیس شد. برول در سال ۱۹۹۷ مجله را به تایم وارنر فروخت.

 

آموزش جامع اتوکد به زبان فارسی

مجله والپیپر | Wallpaper magazine

 

 

بروله تا سال 2002 به عنوان مدیر تحریریه باقی ماند و جرمی لانگمید جایگزین او شد. در سال 2003 لانگمید تونی چمبرز را به عنوان مدیر خلاق منصوب کرد. چمبرز، یک روزنامه نگار بصری که خود را به عنوان روزنامه نگار بصری معرفی می کند، در آوریل 2007 جانشین لانگمید به عنوان سردبیر شد.

علاوه بر انتشار مجله و وب‌سایت ماهانه، برند Wallpaper همچنین محتوا تولید می‌کند، نمایشگاه‌ها و رویدادها را برای مشتریان لوکس طراحی می‌کند. این خدمات طراحی داخلی با کیفیت بالا را ارائه می دهد، کاغذ دیواری ساخته شده است، و بیش از 100 کتاب راهنمای شهر مسافرتی را با همکاری انتشارات Phaidon منتشر کرده است. سال 2015 شاهد راه‌اندازی فروشگاه کاغذ دیواری بودیم، یک پلتفرم تجارت الکترونیک که به مخاطبان Wallpaper فرصت خرید مجموعه‌ای از محصولاتی که در صفحات مشاهده می‌شوند را به دقت انتخاب می‌کرد. روزنامه تلگراف آن را «شبکه پورتر فضای داخلی» نامید.

 

 

آموزش جامع اتوکد به زبان فارسی

مجله والپیپر | Wallpaper magazine

مطلب مرتبط :  جاناتان ویلسون چه کسی بود | 20 میشم

 

دیگر نام‌های برجسته‌ای که در Wallpaper کار کرده‌اند عبارتند از: Marcus Von Ackermann، Suzy Hoodless و Alasdhair Willis.

وب سایت Wallpaper در سال 2004 به عنوان بازوی مجله راه اندازی شد. از آن زمان وب سایت به طور تصاعدی رشد کرده است [نیاز به منبع] در راستای افزایش رسانه های آنلاین. به‌جای انتشار مطالب قالب‌بندی‌شده از مجله، اخبار فوری در زمینه طراحی، داخلی، هنر، معماری، مد، سفر و فناوری را پوشش می‌دهد.

 

مجله والپیپر | Wallpaper magazine

                                                               مجله والپیپر | Wallpaper magazine

ویژگی‌های آنلاین

همچنین ویژگی‌های آنلاین انحصاری، مصاحبه‌ها، وبلاگ‌های رویدادهای جهانی توسط ویراستاران Wallpaper و طیف گسترده‌ای از گالری‌های بصری را منتشر می‌کند. این به طور متوسط ​​بیش از 635000 کاربر منحصر به فرد در ماه دارد. در حال حاضر بیش از 100 شهر مختلف وجود دارد. راهنمای شهر به زبان انگلیسی منتشر شده است و نسخه هایی نیز به زبان های فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، پرتغالی و ژاپنی موجود است.

در سال 2007، برای جشن گرفتن صدمین شماره آن و نشان دادن وضعیت چند پلتفرمی آن، ستاره لوگو به جای یکی از بازوهای خود مکان نما را به دست آورد.

در آگوست 2008، Wallpaper وب‌سایت Wallpaper Selects را با همکاری خرده‌فروش آنلاین هنر معاصر Eyestorm راه‌اندازی کرد. Wallpaper Selects مجموعه‌ای از عکس‌های با نسخه محدود را از آرشیو Wallpaper با امضای عکاس می‌فروشد.

در ژوئیه 2011 نسخه آی پد این مجله را راه اندازی کرد که از طریق فروشگاه iTunes در دسترس است.

مطلب مرتبط :  روم وارشاموف | 20 میشم

در سپتامبر 2015 فروشگاه Wallpaper را راه‌اندازی کرد، یک پلتفرم تجارت الکترونیک که به مخاطبان Wallpaper این فرصت را می‌دهد تا مجموعه‌ای از محصولاتی که در صفحات مشاهده می‌شوند را خریداری کنند. روزنامه تلگراف آن را «نت پورتر فضای داخلی» نامید.

در اکتبر 2015، Wallpaper دویستمین شماره خود را از زمان شروع چاپ خود در سال 1996 جشن گرفت.

در نوامبر 2015 والپیپر نسخه سفارشی ایالات متحده راه اندازی شد. نسخه ویرایش شده نسخه جهانی، به صورت فصلی منتشر می شود و بین 250000 فرد با ارزش خالص در سراسر ایالات متحده توزیع می شود.

جوایز طراحی کاغذ دیواری تا سال 2010 دارای 66 دسته بودند.

 

 

آموزش جامع اتوکد به زبان فارسی

 

 

 

مجله والپیپر | Wallpaper magazine

منبع : ویکی پدیا و وب

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

تعمیر سردوش حمام

تعمیر سردوش حمام شاید شما هم با چکه کردن آب از سردوش یا فشار کم  آب خروجی از سردوش مواجه شده باشید و …

ادامه توضیحات

جان دالتون | 20 میشم

جان دالتون | 20 میشم

  جان دالتون | 20 میشم        دوستان گرامی وعزیز می توانید این مطلب را به صورت مستقیم از سایت بیست …

ادامه توضیحات

اثبات ترکیبیاتی

اثبات ترکیبیاتی در ریاضیات، عبارت اثبات ترکیبیاتی (انگلیسی: Combinatorial proof) معمولاً برای اشاره به دو نوع برهان به کار می‌رود:   اثبات با شمارش مضاعف: یک همانی ترکیبیاتی با شمردن تعداد عناصر مجموعه‌ای …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...