سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

مایو واتانابه | 20 میشم

مایو واتانابه | 20 میشم

 

مایو واتانابه | 20 میشم

 

مایو واتانابه (انگلیسی: Mayu Watanabe‎؛ زادهٔ ۲۶ مارس ۱۹۹۴) موسیقی‌دان اهل ژاپن است.

 

مایو واتانابه | 20 میشم

 

مایو واتانابه (渡 辺 麻 友 ، واتانابه مایو ، متولد 26 مارس 1994) بت سابق ، خواننده ، بازیگر و عضو سابق گروه دختران بت ژاپنی AKB48 تحت تیم B. در مسابقات عمومی سالانه AKB48 ، او به طور مداوم توسط طرفداران رای داده شده است تا در میان اعضای برتر گروه قرار گیرد. او پنج تک آهنگ منتشر کرده است ، که بسیاری از آنها در ده جدول برتر Oricon و یک آلبوم انفرادی به اوج رسیده اند. او در آخرین روز سال 2017 و در اولین روز سال 2018 گروه را ترک کرد و به عنوان بازیگر حرفه ای را دنبال کرد تا زمان بازنشستگی از صنعت سرگرمی در ژوئن 2020. 

 

 

مسابقات سنگ کاغذ قیچی

 

مسابقات سنگ کاغذ قیچی

واتانابه برای نسل 3 AKB48 تست داد و در تیم تازه تاسیس B قرار گرفت ، جایی که او از زمان شکل گیری چهره او بود. نام مستعار رسمی وی ، مایوو ، توسط عضو وقت آن زمان ، مولوی یونزاوا ، ساخته شد.  انتخاب او در “یکنوع بازی شبیه لوتو!” اولین حضور یک عضو تیم B را در یک آهنگ تک AKB48 نشان داد. به جز زمانی که ترکیب ها توسط مسابقات قیچی سنگ کاغذ مشخص می شد ، او از آن زمان در همه طرفهای A برای تک گروه های گروه ظاهر شد.

در سال 2009 ، او برای اولین بار در انتخابات عمومی گروه چهارم شد تا ترکیب 13 نفره گروه را تعیین کند.  او سال بعد در جایگاه پنجم برای هفدهمین تک آهنگ گروه قرار گرفت. 

 

مجله UP to boy

او به همراه ایری سوزوکی از Cute در جلد شماره دسامبر 2010 مجله UP to boy ظاهر شد. این اولین همکاری جدی بین سلام بود! پروژه و AKB48

در 13 مه 2011 او کتاب عکس خود ، Mayuyu را منتشر کرد. وی اظهار داشت که این کتاب “پر از عبارات زیادی است که من تاکنون نشان نداده ام ، این کتابی است که من واقعاً از آن راضی هستم!” وی در مورد تصویر جلد خود گفت: “علی رغم خجالت کشیدن ، من تمام تلاش خود را در جلد جلویی انجام دادم ، بنابراین می خواهم افراد زیادی به آن نگاه کنند!” 

 

 

مایو واتانابه | 20 میشم

 

 

دانش آموزانش

در سال 2012 ، واتانابه اولین نقش اصلی خود را در درام تلویزیونی ژاپنی Saba Doru بدست آورد ، جایی که او در نقش یک معلم 38 ساله دبیرستان بازی می کرد که مورد نفرت دانش آموزانش قرار دارد ، در حالی که زندگی مخفیانه ای به عنوان بت بسیار محبوب مایو واتانابه داشت ، در زندگی واقعی او. در 29 فوریه ، واتانابه اولین تک آهنگ تک خود را با نام “Synchro Tokimeki” منتشر کرد که همچنین موضوع آغازین درام است. 

مطلب مرتبط :  ساعت شنی | 20 میشم

 

انیمه

واتانابه به عنوان بازیگر صدا در مجموعه انیمیشن AKB0048 شرکت کرد.  در این انیمه ، او نقش یک شخصیت اصلی Chieri Sono  را بازی می کند و بخشی از زیر گروه AKB48 NO NAME است که مضامین آغازین و پایانی سریال را می خواند. در این سریال یک شخصیت فرعی به نام Mayu Watanabe Mark 3 وجود دارد که از نظر شباهت به او شبیه شده است و صداپیشگی آن را Yukari Tamura بر عهده دارد. او برای دومین فصل سریال که در سال 2013 پخش شد ، نقش خود را به عنوان Chieri Sono تکرار کرد.

واتانابه با 72،574 رأی در انتخابات عمومی AKB48 2012 در رتبه دوم قرار گرفت.  در 24 آگوست ، در جریان اعلامیه سازماندهی مجدد گروه در کنسرت AKB48 توکیو گنبد ، وی از تیم B به تیم A منتقل شد. 

 

مایو واتانابه | 20 میشم

 

کتاب تصویرگری

در تاریخ 25 ژوئیه ، او دومین تک نفره خود را با نام “Otona Jellybean منتشر کرد که در جدول هفتگی Oricon به رتبه سوم رسید.  سومین تک انفرادی او “Hikaru Monotachi” در 21 نوامبر 2012 منتشر شد و در جدول تک آهنگهای Oricon به رتبه یک رسید. این تک آهنگ در پنج نسخه از جمله نسخه ای که دارای کتاب تصویرگری است منتشر شد. “Sayonara no Hashi” وی در سمت B آهنگ اصلی فیلم انیمیشن Nerawareta Gakuen بود که وی صداپیشگی یکی از شخصیت های اصلی را به عهده داشت. در ژوئیه 2013 ، او چهارمین تک نفره خود را منتشر کرد. “Rappa Renshūchū”. مسابقه ای برای تعیین اثر هنری جلد یکی از نسخه های آن برگزار شد. 

در همین حال ، در AKB48 ، او اولین موقعیت مرکزی خود را در سی امین آهنگ گروه “خیلی طولانی” دریافت کرد که در 20 فوریه 2013 منتشر شد.  در 19 آوریل ، او دومین کتاب عکس خود را به نام Seifuku Zukan Saigo no Seifuku منتشر کرد. در انتخابات AKB48 برای اعضا برای سی و دومین برچسب عمده ، آنها با کسب 101،210 رأی سوم شد. 

مطلب مرتبط :  مرگ را بهتر بشناسیم | 20 میشم

 

مایو واتانابه | 20 میشم

 

 

کنسرت زنده

در سال 2014 ، واتانابه به طور منظم در برنامه تلویزیونی Utage! و به طور نیمه منظم در برنامه تلویزیونی Renai Sosenkyo تبدیل شد. در AKB48 ، او از “دایسوکاکو ماتسوری” از تیم A به تیم B منتقل شد. او یک کنسرت زنده یک ساعته را در ماتسوری ناتسو از AKB48 اجرا کرد. در انتخابات برای تعیین ترکیب اعضای 37 امین برچسب عمده AKB48 ، وی با 159،854 رأی در جایگاه نخست قرار گرفت. بنابراین ، او در موقعیت اصلی آهنگ “Kokoro no Placard” قرار گرفت. 

 

ساعت 10 شب

در سال 2015 ، واتانابه اولین نقش اصلی خود را در یک درام تلویزیونی با زمان نخست ، تاتاکاو دریافت کرد! Shoten Girl ، پخش شده توسط تلویزیون فوجی و تلویزیون کانسای. این درام از آوریل 2015 ، ساعت 10 شب پخش شد.  آهنگ اصلی این درام ، “Deai no Tsuzuki” توسط واتانابه خوانده شد ، و همچنین به عنوان پنجمین تک نفره او در 10 ژوئن 2015 منتشر شد.  وی در 19 سپتامبر کنسرتهای زنده انفرادی را برای پشتیبانی از این تک آهنگ برگزار کرد. در سال 2015 ، یک نظرسنجی وب که توسط My Navi Student انجام شد ، او را به عنوان دومین Cutest Idol از بین لیست مردان و گزینه های زنان ، پشت Kanna Hashimoto از گروه بت Rev. از اعلام کرد.

 

انتخابات عمومی

در 26 اکتبر 2016 ، واتانابه سومین کتاب عکس خود را “Shiranai uchi ni” منتشر کرد. 

در 17 ژوئن 2017 ، واتانابه در نهمین دوره انتخابات عمومی اعلام کرد که از این گروه فارغ التحصیل خواهد شد.  در 31 اکتبر ، واتانابه کنسرت فارغ التحصیلی خود را برگزار کرد.  بعداً او آخرین مصافحه خود را در 18 نوامبر 2017 انجام داد.  وی برای آخرین بار در تاریخ 26 دسامبر 2017 در تئاتر AKB48 اجرا کرد.  او در 31 دسامبر 2017 در صحنه “68th NHK Kouhaku Uta Gassen” آواز و اجرا کرد و این آخرین فعالیت او به عنوان عضوی از AKB48 بود. 

در میان تمام آس های اصلی هر نسل ، واتانابه یکی از تنها دو مورد بود که تاکنون وجود داشته است.

 

مایو واتانابه | 20 میشم

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

 

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

سابینا آیرولا توزیا

سابینا آیرولا توزیا

سابینا آیرولا توزیا سابینا آیرولا توزیا (به ترکی استانبولی: Sabina Ajrula Toziya) (زادهٔ ۱۷ آوریل ۱۹۴۶ – درگذشتهٔ ۱۰ اوت ۲۰۲۱) بازیگر اهل ترکیه و اصالتا مقدونیه‌ای بود که …

ادامه توضیحات

اثبات ترکیبیاتی

اثبات ترکیبیاتی در ریاضیات، عبارت اثبات ترکیبیاتی (انگلیسی: Combinatorial proof) معمولاً برای اشاره به دو نوع برهان به کار می‌رود:   اثبات با شمارش مضاعف: یک همانی ترکیبیاتی با شمردن تعداد عناصر مجموعه‌ای …

ادامه توضیحات

آرلین سورکین چه کسی بود ؟ | 20 میشم

آرلین سورکین چه کسی بود ؟ | 20 میشم         آرلین سورکین چه کسی بود ؟ | 20 میشم   …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...