سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

لویی لسر چه کسی بود ؟ | 20 میشم

لویی لسر چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

لویی لسر چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

لویی لسر (به انگلیسی: Louis Lesser) (زاده ۱۵ ژوئن ۱۹۱۶) تاجر صاحب نفوذ آمریکایی است. والدین او اصالتاً روسی-هلندی بودند که در سال ۱۹۱۰ به ایالات متحده امریکا مهاجرت کردند.
وی در سال ۱۹۶۳ مقاله‌ای را در روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرد و در آن برای نخستین بار به تشریح جایگاه توسعه دهندگان (Developer) پرداخت.

 

خرید اراضی مناسب برای ساخت و ساز، ثبت قرار دادهای تجاری در حوزه آغاز پروژه‌های ساختمانی، تنظیم برنامه‌های اجرایی سازندگان، ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه گذاری، کنترل و مدیریت اجرای پروژه‌ها از مراحل ابتدایی تا بهره برداری کامل، پذیرش ریسک سرمایه گذاری، ایجاد نوآوری و خلاقیت در اجرای پروژه‌های ساختمانی از مهمترین و بزرگترین وظایف توسعه دهندگان صنعت ساختمان محسوب شد که در راستای برنامهٔ بلند مدت گروه توسعه دهندگان ایالات متحده امریکا قرار گرفت.

 

لسر در سال ۱۹۵۸ قرار دادی برای ساخت یک پروژه مسکونی در ایران را با شخصی که ظاهراً سید کاظم کاشانی نام داشت، بست. این قرارداد ۵ سال پس از آن منعقد شد که امریکا به مشارکت در کودتا علیه دولت دکتر مصدق متهم شده بود.

 

لویی لسر چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

 

اوایل زندگی

لسر در لس آنجلس ، کالیفرنیا ،  در یک خانواده یهودی متولد و بزرگ شد.  او در دبیرستان هالیوود تحصیل کرد و در کسب درآمد اضافی برای فروش مجلات بسیار موفق بود. در زمان فارغ التحصیلی ، وی پیشنهاد کار نظارتی شرکت مجله را رد کرد ، در عوض به کار تولید لباس زنانه پدرش پیوست. 

 

در آغاز کار

لسر در حالی که در تجارت لباس زنانه پدرش کار می کرد ، به عدم تجارت کالا رسیدگی کرد و تجارت را از طریق فروش عمده به فروشندگان حجم گسترش داد. او در سال 1945 ، هنگامی که به ارتش دعوت شد ، آنجا را ترک کرد.

مطلب مرتبط :  کائلب درسل | 20 میشم

 

لویی لسر چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

لویی لسر چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

  او پس از خارج شدن از خدمت ، در سال 1947 مزارعي را خريداري كرد كه گوشت و ميوه را در انتظار حذف سقف قيمت جنگ جهاني دوم براي ميوه توليد مي كرد ، در حالي كه سود آنها فقط پنج روز پس از خريد بود. چند سال بعد او مزرعه ها را فروخت و گروهی از پمپ بنزین ها و مشاغل مرتبط را خریداری کرد.

 

ایستگاه های سلف سرویس وی در نهایت با شرکت نفت سانست ادغام شدند ، جایی که وی مدت کوتاهی به عنوان معاون رئیس جمهور تا زمان بازنشستگی در سن 36 سالگی خدمت کرد.  همزمان با تجارت پمپ بنزین ، در سال 1950-51 در Torrance Gardens ، یک شرکت توسعه 437 واحد املاک و مستغلات در تورنس ، کالیفرنیا ، شرکت داشت.

 

لویی لسر چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

 

 

Louis Lesser Enterprises

بازنشستگی وی در سال 1952 کمتر از یک سال به طول انجامید. بعداً در سال 1952 ، Louis Lesser Enterprises تجارت خود را به عنوان مشارکت خرید ، توسعه و فروش املاک و مستغلات آغاز کرد.  در سال 1960/61 ، در حال آماده سازی برای شناورسازی عمومی 5 میلیون دلار در سال 1962/63 بود. در آن زمان ، لسر تخمین زد که 500 میلیون دلار املاك و مستغلات در 9 ایالت توسعه داده است و Louis Lesser Enterprises دارایی های خود را از 200،000 به 60 میلیون دلار رشد داده است. 

 

 

لویی لسر چه کسی بود ؟ | 20 میشم

مطلب مرتبط :  مهندسی کامپیوتر چیست و 10 نکته مهم

مرکز صنعتی

لسر برای تأمین بودجه برای ساخت مسکن برای پرسنل ارتش ، با توسعه بیش از 3000 واحد در 14 تأسیسات نظامی در سراسر ایالات متحده ، با ارزش ساخت 35 میلیون دلار ، از قانون Capehart استفاده کرد.  وی در سال 1956-1956 یک مرکز صنعتی در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس ایجاد کرد و ساختمانهایی به ارزش 9 میلیون دلار را اجاره کرد.  وی توسعه سرمایه گذاری 7.5 میلیون دلاری دیگر را به سایت Convair در سن دیگو در سال 1959 آغاز کرد ، همچنین به شرکت اجاره داده شد.  او در سال 1958 کارخانه سازهای بکمن را در نیوپورت بیچ به ارزش بیش از 12 میلیون دلار خریداری کرد و آن را به شرکت هواپیماسازی هیوز اجاره کرد. 

 

غرب شیکاگو

در سال 1959 ، وی به عنوان یک شریک در توسعه Barrington Plaza بن دین آورده شد ، سپس به عنوان تنها حامی مالی خریداری شد و دین را در ژوئن 1961 خریداری کرد. این میدان در سال 1962 تکمیل شد و شامل 712 آپارتمان در یکی 27 و دو 17 بود. ساختمانهای داستانی ، که آن را بزرگترین ، بزرگترین و بلندترین ،  مجتمع آپارتمانی ساخته شده در غرب شیکاگو ساخته است. درخواست اصلی برای وام 14 میلیون دلاری اداره مسکن فدرال به عنوان بزرگترین درخواست برای تعهد بیمه در برنامه نوسازی شهری که در ایالات متحده ثبت شده است توصیف شد.  وام اولیه اولیه تا پایان سال 1959 ، 15.2 میلیون دلار بود. 

 

لویی لسر چه کسی بود ؟ | 20 میشم

 

منبع : گوگل

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

تیته کوبو

تیته کوبو

تیته کوبو تیته کوبو (انگلیسی: Tite Kubo؛ زاده ۲۶ ژوئن ۱۹۷۷) یک مانگاکا، و نویسنده اهل ژاپن است.   زندگینامه : کوبو پسر یکی از اعضای شورای شهر در فوچو …

ادامه توضیحات

لیوبان | 20 میشم

لیوبان

لیوبان شهر لیوبان (به روسی: Любань) در کشور روسیه و در اوبلاست لنینگراد واقع شده‌است. لیوبان جغرافیا این شهر در حدود 85 کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان سن پترزبورگ در تیگودا، …

ادامه توضیحات

یخچال میبد | 20 میشم

یخچال میبد

یخچال میبد | 20 میشم   یخچال میبد | 20 میشم   یخچال میبد مربوط به دوره صفوی است و در میبد، مرکز شهر واقع شده و …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...