سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

رز قرمز (آلبوم)

رز قرمز (آلبوم)

رز قرمز (به آلمانی: Rosenrot) پنجمین آلبوم گروه آلمانی اینداستریال متال رامشتاین است. این آلبوم در تاریخ ۲۸ آکتبر ۲۰۰۵ در آلمان منتشر شد.

فهرست ترانه‌ها

  1. “بنزین” (Benzin)
  2. “مرد مقابل مرد” (Mann gegen Mann)
  3. “رز قرمز” (Rosenrot)
  4. “بپر” (Spring)
  5. “کجایی” (Wo bist du)
  6. “قبل از من نمیر” (Stirb nicht vor mir)
  7. “نابود کن” (Zerstören)
  8. “کمکم کن” (Hilf mir)
  9. “دوست دارم جنده” (Te quiero Puta!)
  10. “آب و آتش” (Feuer und Wasser)
  11. “یک ترانه” (Ein Lied)

رز قرمز (آلبوم)

 

رز قرمز (آلبوم)

                      رز قرمز (آلبوم)

 

مطلب پیشنهادی :

دانلود پایان نامه جامعه شناسی | میزان نشاط مردم بوشهر

 

 

 

Rosenrot (به آلمانی: “rose-red”) پنجمین آلبوم گروه صنعتی متال آلمانی Rammstein است. در 28 اکتبر 2005 در آلمان، 6 دسامبر 2005 در کانادا و 28 مارس 2006 در ایالات متحده منتشر شد. یک نسخه محدود با یک DVD جایزه نیز موجود است. تا فوریه 2006، این آلبوم 1 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

این آلبوم شامل شش آهنگ هنری است که از Reise، Reise حذف شده اند. اولین عنوان آلبوم Reise, Reise Volume Two بود، اما در 18 اوت 2005 آلبوم به نام Rosenrot اعلام شد.

نقاشی روی جلد تقریباً مشابه واردات ژاپنی Reise، Reise است. این تصویر یک عکس کمی تغییر یافته از یخ شکن یو اس اس آتکا است که در 13 مارس 1960 در ایستگاه مک موردو، قفسه یخی راس، قطب جنوب گرفته شده است.

در حالی که Rammstein به طور فعال آلبوم را تبلیغ نکرد، گروه از طریق ابزارهای مختلف انتظار ایجاد کرد. اولین تک آهنگ از آلبوم، “Benzin”، برای اولین بار در Berliner Wuhlheide اجرا شد و پس از آن بر روی دیسک منتشر شد. وب‌سایت رسمی Rammstein نمونه‌های یک دقیقه‌ای از شش آهنگ را به نمایش می‌گذارد و شمارش معکوس تاریخ انتشار را نشان می‌دهد. بخش کوتاهی از گروه کر از “Rosenrot” در پس‌زمینه یک کارت الکترونیکی حاوی عکس‌های گروه و اطلاعات اولیه آلبوم پخش می‌شود.

مطلب مرتبط :  جیمز دووال

 

فیلم ها :

در 18 آگوست 2005، اعلام شد که «بنزین» اولین ویدیوی روزنروت خواهد بود. ویدئوی “Benzin” در روز جمعه 16 سپتامبر 2005 در MTV آلمان برای اولین بار پخش شد. در این ویدئو، همه اعضای Rammstein به جز Flake نقش آتش نشان های بی پروا را بازی می کنند که یک ماشین آتش نشانی عظیم را در حال از بین بردن وسایل در طول مسیر می کنند. فلیک تا پایان ویدیو به عنوان مردی که قصد خودکشی با پریدن از سقف یک ساختمان بلند را دارد ظاهر نمی شود. سایر اعضای گروه یک شبکه زندگی برای او باز می کنند اما در نهایت پاره می شود. این ویدئو در اوت 2005 طی سه روز در برلین فیلمبرداری شد. کارگردانی آن را Uwe Flade بر عهده داشت.

دومین ویدئو از آلبوم، “Rosenrot” در 30 نوامبر 2005 در MTV آلمان به نمایش درآمد.

ویدیوی سوم، “Mann gegen Mann” در 1 فوریه 2006 منتشر شد. این ویدئو گروه را (واقعاً) برهنه نشان می دهد و از ابزار مربوطه خود برای پوشاندن خود استفاده می کند، به استثنای تیل که پوشک لاتکس پوشیده است و ورزش می کند. مدل موی موهاوک وارونه ویدئو بین گروه در حال نواختن و انبوه بدنسازان مرد برهنه جابجا می شود. در انتها، تایل به شیطانی تبدیل می شود که روی جلد تک آهنگ به تصویر کشیده شده است.

 

 

منبع : گوگل

دانلود فایل اکسل فهرست بها 1400

دانلود فایل اکسل فهرست بها 1400

سلام دوستان   اگه علاقه مند به داشتن فایل اکسل فهرست بها 1400 هستین از لینک پایین مارو دنبال کنید.
مطلب مرتبط :  دانکن مک‌کنزی

لینک دانلود

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم

دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم     دانشگاه آرکانزاس | 20 میشم   دانشگاه آرکانزاس ( University of Arkansas) یکی از دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا بوده …

ادامه توضیحات

مارماهیان رنگین کاذب

مارماهیان رنگین کاذب

مارماهیان رنگین کاذب مارماهیان رنگین کاذب (نام علمی: Chlopsidae) نام یک تیره از راسته مارماهی‌سانان است. مارماهیان رنگین کاذب   خانواده Chlopsidae جنس Boehlkenchelys جنس Catesbya جنس Chilorhinus جنس Chlopsis …

ادامه توضیحات

ساقه‌مگسی‌ها

ساقه‌مگسی‌ها

ساقه‌مگسی‌ها ساقه‌مگسی‌ها (نام علمی: Opomyza) نام یک سرده از تیره مگس‌های آشغال است.   20misham.com مطلب مرتبط :  تپه پیرامونی چغانرگس | 20 میشم

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...