هدیه ویژه 20000 تومانی بیست میشم جایزه تابستانی سایت برای همه کاربران مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

دانلود 1 مقاله مدل اعتباری خرید دولت الکترونیکی

دانلود 1 مقاله مدل اعتباری خرید دولت الکترونیکی

دانلود 1 مقاله مدل اعتباری خرید دولت الکترونیکی

توضیح مختصر :

دولتها هر ساله بیلیون ها دلار صرف فعالیت های خرید خود می کنند . در این متن ، آنها معمولاٌ تولید کننده های خود را مبتنی بر حداقل قیمت انتخاب میکنند. البته ، ملاک های دیگری غیر از قیمت به دولتها در کمینه سازی هزینه ها خرید کمک می کنند.این مقاله مدل رسمی و صوری اعتبار را ارایه می دهد که هدف آن تعیین برنده های پروسه های خرید دولتی است . مدل پیشنهادی سه عامل زیر را در یکدیگر ادغام و ترکیب می کند:

 

دانلود 1 مقاله مدل اعتباری خرید دولت الکترونیکی را از سایت خودتون داشته باشین

 

( 1) اعتبار و خوشنامی مستقیم تولید کننده ، ( 2) اعتبار غیر مستقیم تولید کننده و (3) اختلاف عقاید و باورها بین دولت و تولید کننده . این مدل موقعیت های را مقایسه می کند که در آنها اعتبار جهت انتخاب تولید کننده ها در قیمت یکپارچه می شود. نتایج تحقیق نشان می دهد که مدل پیشنهادی اعتبار منجر به هزینه های کمتر دولتی می شود.

 

کلا هدف دولت الکترونیک چیست :

هدف دولت الکترونیک تشریک مساعی تر ، ساده تر ، شفاف تر ساختن برهمکنشی و تعامل بین دولت و شهروندان ( G2C)، دولت و تجارت ( G2B) و روابط بین سازمانی ( G2G)است. این هدف منجر به تحویل بهتر خدمات به شهروندان ، افزایش تعامل بین صنایع و مشاغل، فساد و ارتشاء کمتر در سازمان های دولتی ، شفافیت بیشتر ، راحتی و آسودگی بیشتر ، رشد و افزایش بیشتر درآمد ، و کاهش هزینه ها می شود. این مقاله توجه و تمرکز بر روابط G2B به ویژه در مورد خرید دولتی دارد.

 

مطلب مرتبط :  دانلود پروژه رزرو بلیط هواپیما به زبان ویژوال بیسیک

خرید دولتی :

خرید دولتی پروسه ای است که به موجب آن سازما ن های دولتی موفق به کسب کالا ها ، خدمات و کارهای شخص ثالث می شوند . دولتها می توانند قوانین مختلف پروسه های خرید را از منبع یابی بیرونی گزینشی تا معاملا ت بزرگ منبع یابی بیرونی اتخاذ می کنند. مثلاً ، نوع پروسه خرید دولتی در کانادا وجود دارد :

 

پروسه خرید رقابتی ( منبع یابی بیرونی رقابتی ) و پروسه خرید غیر رقابتی ( منبع یابی بیرونی گزینشی ) .ضرورت و نیاز به پروسه های رقابتی و غیر رقابتی وابسته به ارزش نوع قراردادها است. دولت کانادا سالانه بیش از 16.05 بیلیون دلار را صرف عملیات و پروسه های خرید می کند.

 

Cordelle &Willcocks2012 :

البته و همانطور که در مقاله ( Cordelle &Willcocks2012)توضیح داده شد، همیشه موفقیت فعالیت های منبع یابی بیرونی شخص ثالث تضمین نمی شود. مثلاً ، در پروژه های تکنولوژی اطلاعات ( IT) انگلستان ، یک پروژه از بین 8 پروژه IT از نظر زمانی ، هزینه و خصوصیات پروژه ناموفق بود نه تنها دولت ها مسئول و مسبب این شکست ها و ناموفقیت ها هستند بلکه آنها را نیز با شرکت های تولید کننده به اشتراک گذاشته می شوند.

 

بنابراین ، شرکت ها با مشارکت در پروژه های مختلف که به موفقیت یا شکست منتهی می شوند ، می توانند به شهرت و اعتبار دست یابند: آیا فرد تولید کننده ” خوب ” یا ” بدی ” است ؟ معمولاٌ دولتها ترجیح می دهند که با شرکت های ” خوب ” همکاری کنند .

 

نتیجه خروجی این مقاله :

این مقاله اولین پروژه ای است که توانسته مدلی را برای محاسبه اعتبار و شهرت شرکت ارایه دهد تا دولتها بتوانند با شرکت های خوب با هدف کاهش تعداد پروژه های ناکام و ناموفق با پشتوانه های مالی دولت همکاری کنند. هدف این مقاله طرح مدل صوری و رسمی اعتبار و شهرت جهت تعیین برنده های خرید دولت الکترونیکی براساس قیمت ها و شهرت یا اعتبار تولید کننده است .

 

مطلب مرتبط :  دانلود 1 تحقیق رایگان پیرامون فیبر نوری

اعتبار و شهرت تولید کننده را با ترکیب سه عامل زیر محاسبه می کنیم : (1) شهرت و اعتبار مستقیم ، (2) شهرت و اعتبار غیر مستقیم و (3) اختلاف در باورها و بررسی 5 پارامتر (a) زمینه معامله ، (b) وزن تصفیه ، ( c) زمان تصفیه ، ( d) درجه اعتبار وشهرت ، ( e) درجه اهمیت تولید کننده ها محاسبه می کنیم .

 

خرید دولت الکترونیک

فهرست :

مقدمه

بازنگری دست نوشته علمی : شهرت و خرید دولتی

مدل شهرت یا اعتبار

شهرت و اعتبار مستقیم

اختلاف عقاید و باورها

تحقیق آزمایشی

پروسه خرید حمل و نقل

آزمایش مسئله

اثر بررسی اعتبار تولید کننده بر پیامدهای خرید

اثر افزودن دانش بر پیامدهای خرید

اثر رفتار خطر G ها بر پیامد خطر

استدلال و نتیجه گیری

 

2-3 شهرت و اعتبار مستقیم

براساس شکل (1) ، سازمان دولتی G در مورد پروسه خرید الکترونیکی از سایر سازمان های ها و کارگزار های دولت ( سازمان های شاهد WG) در مورد اعتبار تولید کننده S سوال و پرسش می کند. سپس ، اطلاعات ارسال شده به وسیله WG جهت محاسبه اعتبار مستقیم تولید کننده S استفاده می شود. اعتبار غیر مستقیم را براساس 3 پارامتار زیر محاسبه می کنیم : زمان دانش ، درجه اهمیت و درجه اعتبار غیر مستقیم

زمان پارامتر دانش به دانش های جدید بیش از قدیم اهمیت می دهد. در حقیقت ، رفتار تولید کننده تغییر می کند و در طی زمان با افزایش یا کاهش خدمات تولید کننده تحول می یابد. بصیرت و شهود ماوراء زمان دانش ، وزن و اندازه گیری رفتار تولید کنده در طی زمان با اهمیت به رفتارهای جدید بیش از گذشته است . ما زمان دانش را با استفاده از فرمول بیان شده در مقاله ( Huyuh etal2006) محاسبه کردیم . پارامتر زمان دانش سازمان شاهد WG و تولید کننده S با عبارت  محاسبه کردیم . خواننده را توصیه به خواندن ضیمه توصیف و شرح فرمول مورد استفاده جهت محاسبه  میکنیم .

مطلب مرتبط :  1دانلود مقاله امنیت پایگاه داده ها

 

منبع : گوگل

دانلود 1 مقاله مدل اعتباری خرید دولت الکترونیکی‎

فرستنده : پدرام علی پور

حجم فایل : 1,130 کیلوبایت

نوع فایل : ورد و PDF

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
درباره این مطلب نظر دهید !
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...

0