سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

دانلود ۱ پروژه حقوق و دستمزد یک شرکت با اکسل

دانلود ۱ پروژه حقوق و دستمزد یک شرکت با اکسل

 

دانلود ۱ پروژه حقوق و دستمزد یک شرکت با اکسل

دانلود ۱ پروژه حقوق و دستمزد یک شرکت با اکسل

حقوق و دستمزدمحاسبه و پرداخت حقوق و مزایای پرسنل یکی از پر اهمیت‌ترین و در عین حال زمان بردارترین محاسبات بخش‌های اداری و مالی هر سازمان و کسب و کاری است. از گذشته تا به‌حال معقوله حقوق و دستمزد مطرح بوده است و به دلیل برخی از بی عدالتی‌هایی که در پرداخت حقوق کارکنان از جانب کارفرمایان صورت گرفته، یک سری قوانین برای حقوق و دستمزد در نظر گرفته شده است.

حقوق‌دانان برای ضایع نشدن حق و حقوق کارکنان و کارگران روی این موضوع تمرکز کردند و قانون‌‌هایی را تنظیم نمودند تا تمامی حقوق و مزایای آن‌ها در آن محفوظ باشد. و نتیجه های درخوری گرفته اند در این راستا.

محاسبه دقیق و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد به کارکنان یکی از عوامل بسیار تأثیرگذار در رابطه مطلوب بین کارگران و کارفرماست و این وظیفه مهم بر عهده حسابداران هر مجموعه است. مسلمأ اگر مراحل وابسته به محاسبه دقیق حقوق و دستمزد هر پرسنلی به درستی در نظر گرفته نشود موجب نارضایتی کارکنان و کاهش بازدهی و بهره وری آن‌ها و همچنین از بین رفتن اعتماد کارمندان به شرکت می شود. در نتیجه شمارا دعوت به مطالعه ادامه مقاله از سایت بیست میشم میکنیم.

 

 

دانلود ۱ پروژه حقوق و دستمزد یک شرکت با اکسل

دانلود ۱ پروژه حقوق و دستمزد یک شرکت با اکسل

شرح مختصر :

از آنجایی که هزینه حقوق و دستمزد خارج مربوط به آن در حد بالایی از هزینه های هر مؤسسه را تشکیل می دهد ضروری است در این سیستم پیش بینی های لازم برای حصول اطمینان از پرداخت صحیح حقوق ودستمزد بعمل می آید.

مطلب مرتبط :  1 کتاب برجسته‌ی استانداردهای حسابداری ایران

از سویی دیگر سیستم حقوق و دستمزد باید بنحوی طراحی شود که اطلاعات لازم را بسرعت گرد آوری کسورات لازم را محاسبه و رقم خالص قابل پرداخت به هر یک از کارکنان را محاسبه نموده و تدابیر مناسبی برای جلوگیری از پرداخت بع افراد واهی و سایر انواع سوء استفاده فراهم نماید. برای رعایت قانون ، کار فرما موظف است اطلاعات لازم در مورد کارکنان و میزان حقوق و مزایای آنان را به مراجع ذیصلاح  ارسال نماید.

 

دانلود پروژه حقوق و دستمزد یک شرکت با اکسل

 

در ایران طبق قانون مالیات بر درآمد کار فرما موظف است اسامی کارکنان و مشخصات آنهارا به حوزه های مالیاتی محل ارسال و مالیات متعلق به کارکنان را به حساب مخصوصی واریز نماید. بعلاوه طبق قوانین تأمین اجتماعی لازم است هر ماه اسامی کارکنان و میزان حقوق و دستمزد آنها طی لیستی به ادارات تأمین اجتماعی محل تسلیم و حق بیمه سهم کارمند و کارفرما به حسابهای مخصوص واریز گردد.

باید توجه داشت که سیستم حقوق و دستمزد تنها کارکنان واحد تجاری را در بر گرفته و افرادی که به صورت پیمانکار وحق الزحمه بگیر در واحد تجاری ارائه خدمت می نمایند را شامل نمی شود. مبالغ پرداختی به این دسته از کارکنان تحت عنوان حق الزحمه یا عناوین دیگر تلقی شده  و بخشی از حقوق و دستمزد مؤسسه محسوب نمی گردد.

دانلود ۱ پروژه حقوق و دستمزد یک شرکت با اکسل

 

دانلود ۱ پروژه حقوق و دستمزد یک شرکت با اکسل

 

فهرست :

 ‌ نام ونام خانوادگي – كاركرد – اضافه  كاري  -حقوق مبنا – سنوات- شغل-  افزايش فوق العاده جذب  – حق بدي آب و هوا  – سختي شرايط  كار – كمك هزينه اولاد  – كمك هزينه عائله مندي-  اياب و ذهاب – تفاوت تطبيق – حق مسئوليت – فوق العاده  خاص  – فوق العاده ويژه – جمع حقوق ومزايا – جمع حقوق ومزايا برابر كاركرد – مبلغ اضافه كاري – جمع حقوق ومزايا و اضافه كاربرابر كاركرد – حقوق و مزاياي مشمول بيمه – كسورات بيمه  سهم بيمه كاركنان 7% – حقوق و مزاياي  – كسورات – بدهي به  – جمع  – طلب مشمول ماليات – خالص پرداختي حسابداري – نوع حساب بانكي – شماره  حساب – شماره بيمه

مطلب مرتبط :  فرمولهای مشتق

اجزاء و عناصر تشکیل دهنده یک سیستم حقوق و دستمزد به طور کلی و بدون در نظر گرفتن اینکه این سیستم برای موسسه بازرگانی و خدماتی و یا تولیدی طراحی شده به شرح زیر می باشد.

 

دوستان برای یادگیری بیشتر در خصوص حقوق و  دستمزد میتونید از سپیدار سیستم هم دیدن کنید . 

دانلود باکس

قالب بندی :  Excel

حجم فایل : 66 کیلوبایت

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

فرمولهای مشتق

فرمولهای مشتق

فرمولهای مشتق کلیه فرمول های مشتق توابع شامل مشتق توابع مثلثاتی، توابع نمایی و لگاریتمی، توابع رادیکالی، چند جمله ای ها، توابع قدرمطلقی، توابع جزء صحیح و… …

ادامه توضیحات

دانلود 1 تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق

حسابداری برق

دانلود 1 تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق دانلود 1 تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق روش متحد الشکل حسابداري حسابداري صنعت برق …

ادامه توضیحات

1 کتاب برجسته‌ی استانداردهای حسابداری ایران

دانلود کتاب و جزوه نکات برجسته‌ی استانداردهای حسابداری ایران

  1 کتاب برجسته‌ی استانداردهای حسابداری ایران  این اثر ( 1 کتاب برجسته‌ی استانداردهای حسابداری ایران) با هدف مرور بندهای برجسته و مهم …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...