سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

بل ایر، کالیفرنیا

بل ایر، کالیفرنیا

بل ایر، کالیفرنیا

بل ایر (به انگلیسی: Bel Aire) یک منطقهٔ مسکونی در ایالات متحده آمریکا است که در تیبورون، کالیفرنیا واقع شده‌است. بل ایر ۶ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده‌است. این منطقه دارای سه مدرسه است که در تیبورون قرار دارند: یک مدرسه ابتدایی در بل ایر برای (سنین ۳–۵)؛ و مدرسه دالی مار (سنین ۶–۸). هرسه مدرسه وابسته به «دانشکده‌های برجسته کالیفرنیا» هستند و تحت سرپرستی وزارت آموزش و پرورش ایالات متحده قرار دارد. مدرسه ابتدای سنت هیلاری، یک مدرسه ابتدایی کاتولیک برای کودکان است که در تیبورون می‌باشد.

 

بل آیره یک جامعه سابق ثبت نشده است که اکنون در تیبورون در شهرستان مارین، کالیفرنیا ثبت شده است. در ارتفاع 20 فوتی (6 متری) قرار دارد.

 

بل ایر، کالیفرنیا

 

تیبورون

تیبورون (/ˈtɪbərɒn/؛ اسپانیایی: Tiburón, [tiβuˈɾon]) یک شهر ثبت شده در شهرستان مارین، کالیفرنیا است. در شبه جزیره تیبورون واقع شده است که از جنوب به خلیج سانفرانسیسکو می رسد. شهر کوچکتر Belvedere (که قبلا یک جزیره جداگانه بود) بخش جنوب غربی شبه جزیره را اشغال می کند و با Tiburon همسایه است. تیبورون از شمال با کورته مادرا و از غرب با دره میل همسایه است، اما در غیر این صورت بیشتر توسط خلیج احاطه شده است. علاوه بر Belvedere و Tiburon، بسیاری از شبه‌جزیره ثبت نشده است،  از جمله بخش‌هایی از سمت شمالی و جوامع توت‌بری و پارادایس کی.

جمعیت تیبورون در سرشماری سال ۲۰۱۰، ۸۹۶۲ نفر بوده است. Belvedere و Tiburon یک اداره پست مشترک دارند.

نام این شهر از کلمه اسپانیایی tiburón به معنای کوسه گرفته شده است. این نام برای اولین بار به شبه جزیره ای که شهر در آن قرار دارد داده شد و احتمالاً از شیوع کوسه های پلنگی بومی محلی در آب های اطراف الهام گرفته شده است. تیبورون قبلاً پایانه جنوبی راه‌آهن سانفرانسیسکو و اقیانوس آرام شمالی (متعاقباً راه‌آهن شمال غربی اقیانوس آرام) بود که محموله‌ها را برای انتقال به بارج‌ها برای حمل و نقل به شهرهای اطراف خلیج سانفرانسیسکو حمل می‌کرد.

مطلب مرتبط :  ایوان ویلهارتر چه کسی بود ؟

 

این شهر اکنون یک شهر مسافربری و توریستی است که با خدمات کشتی سریع به سانفرانسیسکو و با تمرکز رستوران ها و فروشگاه های لباس متصل شده است. این نزدیکترین نقطه سرزمین اصلی به جزیره فرشته است و یک سرویس کشتی معمولی به جزیره متصل می شود.

 

منبع : گوگلویکی پدیا | بیست میشم

 

سلام مجدد خدمت شما سروران | سایت بیست میشم همیشه در کنار شما بوده و هست و از شما تقاضامندیم در صورت داشتن سوال و راهنمایی با ما در ارتباط باشید. ( واتس آپ : 09111482708 )

 

 

 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

اعلام زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان MSRT

اعلام زمان و نحوه ثبت نام آزمون زبان MSRT     آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۸ تیر برگزار و …

ادامه توضیحات

ام‌سی‌اس کورپوریشن | 20 میشم

ام‌سی‌اس کورپوریشن | 20 میشم   ام‌سی‌اس کورپوریشن | 20 میشم ام‌سی‌اس کورپوریشن (انگلیسی: MCS Corporation‎) شرکت پوشاک ایتالیایی است، که در سال ۱۹۸۶ تأسیس …

ادامه توضیحات

خلیفه مبارک | 20 میشم

خلیفه مبارک | 20 میشم   خلیفه مبارک | 20 میشم     خلیفه مبارک (انگلیسی: Khalifa Mubarak‎؛ زادهٔ ۳۰ اکتبر ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل امارات متحده عربی است. …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...