سایت در حال بارگذاری است ...

هدیه ویژه سایت بیست میشم جایزه تا پایان سال 1404 برای همه کاربران با وارد کردن کد : 20misham20p از ما 20 درصد تخفیف بگیرید. مشاهده جشنواره

0911-148-2708 p.a_uk@yahoo.com تایم کاری : (24 ساعته) تهران ، میدان انقلاب

اریک بروک | 20 میشم

اریک بروک | 20 میشم

 

اریک بروک | 20 میشم

 

اریک بروک | 20 میشم

 

 

 

اریک بروک

 

اریک بروک (به انگلیسی: Eric Brook) بازیکن فوتبال زادهٔ ۲۷ نوامبر ۱۹۰۷ اهل کشور انگلستان بود که سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال انگلستان را در کارنامهٔ خود دارد. وی در تاریخ ۱۹ اکتبر ۱۹۲۹ نخستین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی انجام داد و با حضور در ۱۸ بازی ملی، در تاریخ ۱۷ نوامبر ۱۹۳۷ واپسین بازی ملی‌اش را در برابر تیم ملی فوتبال ولز برگزار کرد. این بازیکن توانسته در بازی‌های ملی، ۱۰ گل به ثمر برساند.

او ۱۱ سال (۱۹۲۸_۱۹۳۹) در منچستر سیتی حضور داشت. وی با به ثمر رساندن ۱۷۷ گل بعد از سرخیو آگوئرو بهترین گلزن تاریخ منچستر سیتی است.

او به همراه منچستر‌ سیتی موفق به کسب قهرمانی لیگ ، جام حذفی و جام خیریه شد.

 

 

 

اریک بروک | 20 میشم

 

 

اوایل زندگی

بروک در سال 1907 در شهر مکسبورو در یورکشایر متولد شد. بروک فوتبال خود را به عنوان یک بازیکن خارج از خانه شروع کرد و برای تیم های محلی از جمله مکسبورو و دیم ولی اولد بویز بازی می کرد.  بروک در سال 1925 برای Wath Athletic ، که در لیگ فوتبال میدلند بازی می کرد ، قرارداد خوذ را با آنها نیز امضا کرد.

 

 

افتخارات

منچستر سیتی

لیگ دسته اول انگلستان ۳۷_۱۹۳۶

جام حذفی انگلستان ۳۴_۱۹۳۳

جام خیریه انگلستان ۱۹۳۷

تیم ملی انگلستان

جام قهرمانی خانگی انگلستان (۳ بار)

 

 

بازنشستگی

در نتیجه شکستگی جمجمه ای که بروک در حین سفر به یک بازی بین المللی در زمان جنگ دچار حادثه رانندگی شده بود ، در نتیجه او نتوانست ضربه سر را به درستی بزند  و تصمیم گرفت از فوتبال بازنشسته شود.  هم تیمی هایش در انگلیس ، فرانک سویفت ، ریچ کارتر ، استنلی متیوس ، کلیف باستین و تامی لاوتون پس از این موضوع توانستند به کار خود ادامه دهند.

مطلب مرتبط :  چگونه بلاگر شویم | 20 میشم

 

در نتیجه :

عدم وجود وینگرهای گلزن مانند بروک و باستین در این بازی در دهه 1950 ابراز تاسف داشت.  برخلاف بسیاری از هم تیمی هایش در انگلیس ، به دنبال جنگ ، بروک در شهر خود در مکسبورو به عنوان مربی گری بود. بعداً در زندگی خود او وقت خود را صرف کار به عنوان یک بارمن در هالیفاکس ، و به عنوان یک کارگر جرثقیل ادامه داد.  وی در مارس 1965 در خانه در ویتنشاوه درگذشت. 

 

 

 

ویکی پدیا

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

مدیریت ساخت

مدیریت ساخت

مدیریت ساخت رشته مهندسی عمران مدیریت ساخت رشته کارشناسی ارشد مهندسی ومدیریت ساخت یکی از گرایش های دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران …

ادامه توضیحات

بئاتریس کارباخال

بئاتریس کارباخال

بئاتریس کارباخال بئاتریس کارباخال (اسپانیایی: Beatriz Carvajal‎؛ زادهٔ ۲۴ دسامبر ۱۹۴۹) یک بازیگر اهل اسپانیا است. از فیلم‌هایی که وی در آن‌ها نقش داشته است، می‌توان به دردسر قریب‌الوقوع، جادوگران و نینت اشاره نمود. …

ادامه توضیحات

تپه پیرامونی چغانرگس | 20 میشم

تپه پیرامونی چغانرگس | 20 میشم       تپه پیرامونی چغانرگس | 20 میشم   تپه پیرامونی چغانرگس مربوط به مس وسنگ – دوره …

ادامه توضیحات
قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...